Nicolai Poulsen er sommerens mindst overraskende transfer og den femårige kontrakt har også været fremme op til offentliggørelsen.
Jeg synes, at der er nogle (på sociale medier mv.), der har en tendens til at undervurdere NP´s niveau og betydning for Randers. Jeg er dog med på den forudsigelse, at NP er lidt for middelmådig til at være en god forstærkning af AGF. NP´s arbejdsopgaver på banen er ofte i den "usynlige" ende af skalaen, men bl.a. evnerne med bolden er altså ganske ordinære. På papiret ser det fint ud, men når jeg ser på kompetencerne, tænker jeg lidt på metervarer.
Den lange kontrakt kan blive en fordel, hvis NP bliver en fast del af kernen i AGF (dvs. 11-14 mand i truppen), da vi hermed får noget rutine, stabilitet og kontinuitet, men omvendt er det godt nok også lang tid til en spiller med et umiddelbart begrænset potentiale.
Jeg synes, at der er nogle (på sociale medier mv.), der har en tendens til at undervurdere NP´s niveau og betydning for Randers. Jeg er dog med på den forudsigelse, at NP er lidt for middelmådig til at være en god forstærkning af AGF. NP´s arbejdsopgaver på banen er ofte i den "usynlige" ende af skalaen, men bl.a. evnerne med bolden er altså ganske ordinære. På papiret ser det fint ud, men når jeg ser på kompetencerne, tænker jeg lidt på metervarer.
Den lange kontrakt kan blive en fordel, hvis NP bliver en fast del af kernen i AGF (dvs. 11-14 mand i truppen), da vi hermed får noget rutine, stabilitet og kontinuitet, men omvendt er det godt nok også lang tid til en spiller med et umiddelbart begrænset potentiale.
https://www.youtube.com/watch?v=Q5dWqGXqOkk