FCK hentede Robert Skov fra en nedrykker.
Nu skal Thorsteinsson ikke sammenlignes med Robert Skov, men spillerne må vurderes på deres individuelle kvaliteter.
Jeg er ret tilfreds med, at vi henter Jon Thorsteinsson, men hvis jeg skal påpege noget negativt er det risikoen, at vi tænker lidt for langsigtet forud for en sæson med ekstra stor nedrykningsfare. Thorsteinsson skal spille en rolle fra start, men alderen og den manglende stabilitet peger i retning af, at han ligeså høj grad er en investering i fremtiden. Meget afhænger dog også af, hvad der sker i resten af vinduet.
Mine største bekymringer er Backmans skade og det umiddelbare kvalitetsfald på målmandsposten. Patrick Mortensen må betegnes som et betydeligt plus i kabalen, men samlet skulle vi gerne stå stærkere end sidste sæson. Der har vi vel et stykke vej endnu, hvis ikke vi mod forventing kan forlænge med Grabara.
Nu skal Thorsteinsson ikke sammenlignes med Robert Skov, men spillerne må vurderes på deres individuelle kvaliteter.
Jeg er ret tilfreds med, at vi henter Jon Thorsteinsson, men hvis jeg skal påpege noget negativt er det risikoen, at vi tænker lidt for langsigtet forud for en sæson med ekstra stor nedrykningsfare. Thorsteinsson skal spille en rolle fra start, men alderen og den manglende stabilitet peger i retning af, at han ligeså høj grad er en investering i fremtiden. Meget afhænger dog også af, hvad der sker i resten af vinduet.
Mine største bekymringer er Backmans skade og det umiddelbare kvalitetsfald på målmandsposten. Patrick Mortensen må betegnes som et betydeligt plus i kabalen, men samlet skulle vi gerne stå stærkere end sidste sæson. Der har vi vel et stykke vej endnu, hvis ikke vi mod forventing kan forlænge med Grabara.
https://www.youtube.com/watch?v=Q5dWqGXqOkk