Jon Dagur er jeg ikke begejstret for. Vores hold SKRIGER på en spiller med fart der også kan løbe dybt. Bundu har redskaberne, men ikke hjernen til at udføre det, så vi SKAL SKAL SKAL bruge nogle af vores offensive mønter på en Speedie Gonzalez, det er jon Dagur IKKE.
Nu ser jeg også at OB kædes sammen med Opondo. Ham havde jeg gerne set hos os. Han har noget af det power/pondus/drev som Amini har, og han kunne jo passende være alternativ (under oplæring) indtil vi evt. mister Amini, hvlket meget vel kunne blive snart
Nu ser jeg også at OB kædes sammen med Opondo. Ham havde jeg gerne set hos os. Han har noget af det power/pondus/drev som Amini har, og han kunne jo passende være alternativ (under oplæring) indtil vi evt. mister Amini, hvlket meget vel kunne blive snart
"I can't say anything," admitted Henry. "They are right." That old Ferguson team-talk - "Lads, it's Tottenham" - now needs an update. Lads, it's Arsenal. Keep putting pressure on and keep asking questions and eventually the capitulation will come"