Snak

Mere indhold efter annoncen
Jeg er enig.

Man skal bare være opmærksom på, at mekanismen er således, at det ofte er svært at få spillede, der er "for gode til AGF" før end til sidst i vinduet. De bedre spillere satser på klubber, der er større end AGF, og lykkes det så ikke, ja kan vi komme til fadet.

Men en alternativ strategi for PC er naturligvis at sigte lavere. At finde spillere, der er klar til at tilvælge AGF her og nu.

Et dilemma.

Det kan jo i virkeligheden lige præcis være tilfældet for Grabara. Han vil måske gerne blive i AGF, hvis der ikke kommer noget mere interessant op.
Black and White Army! "The Entertainers" er tilbage.
Jeg ville nu i højere grad sætte mine penge på et salg af Amini, selvom jeg er enig i, at der må være en (nedre) smertegrænse for Amini.

Jeg tror, at et salg af Amini er noget, som man reelt har haft med i planerne og det ville være godt for vores muligheder på markedet, hvis vi får ham solgt.


Søren Sorgenfri melder i øvrigt på Twitter, at Toutouh kan være på vej til Esbjerg. Det ville være godt for os.
https://www.youtube.com/watch?v=Q5dWqGXqOkk
Toutouh til Esbjerg vil være perfekt i min bog. Han ligner gammel overvægtig pensionsmoden spiller så det vil være fedt at få en brugbar spiller ind.
NP er Suppens bedste 6'er!
Er stiften.dk gået på sommerferie? Der kommer intet nyt i spalterne.
PC udtaler, at Stage ikke er til salg, og at Amini som udgangspunkt heller ikke skal sælges. Det giver ro i dunken.

https://stiften.dk/agf/AGF-slaar-fast-Jens-Stage-er-ikke-til-salg/artikel/584496



Mere indhold efter annoncen
Annonce
Det skal han jo sige. Jeg er dog mest positiv over, at man vil beholde Amini og forsøge at forlænge, selvom det næppe er nogen overraskelse heller. Kan man beholde de to og nøjes med at sælge Guira så er det en kærkommen overraskelse. Så mangler vi bare at ophæve med Toutouh og lukke handlen med Thorsteinsson så har det været en god start på sommeren.
NP er Suppens bedste 6'er!
Det mest positive er at PC understreger flere gange, at man er i gang med at opbygge et hold. Han indikerer, at man ikke har i sinde at sælge. Det finder jeg virkelig betryggende, da salg af Stage og Amini ville føles som "at starte forfra".

Hvis vi kan holde på de to og bygge lidt på - måske endda få Backmann tilbage - så SKAL 6. pladsen i hus i år.
Black and White Army! "The Entertainers" er tilbage.
Alle udtalelser beskytter klubben og fortæller, at alle spillere er til salg - men selvfølgelig til den rette pris.

Fint at vi har skrevet med Duncan. Det er jeg ret positiv over.
https://www.youtube.com/watch?v=flLh3CiaoNk
Jeg er helt med på, at der ligger implicit i udtalelserne, at begeg spillere er til salg, hvis prisen er rigtig. Men jeg ser det som en klar indikation af, at man forventer at holde fast i Amini.

Ja helt klart. Det ville da også være en fornøjelse om man kunne det.
https://www.youtube.com/watch?v=flLh3CiaoNk
Annonce