Jeg er enig.
Man skal bare være opmærksom på, at mekanismen er således, at det ofte er svært at få spillede, der er "for gode til AGF" før end til sidst i vinduet. De bedre spillere satser på klubber, der er større end AGF, og lykkes det så ikke, ja kan vi komme til fadet.
Men en alternativ strategi for PC er naturligvis at sigte lavere. At finde spillere, der er klar til at tilvælge AGF her og nu.
Et dilemma.
Det kan jo i virkeligheden lige præcis være tilfældet for Grabara. Han vil måske gerne blive i AGF, hvis der ikke kommer noget mere interessant op.
Man skal bare være opmærksom på, at mekanismen er således, at det ofte er svært at få spillede, der er "for gode til AGF" før end til sidst i vinduet. De bedre spillere satser på klubber, der er større end AGF, og lykkes det så ikke, ja kan vi komme til fadet.
Men en alternativ strategi for PC er naturligvis at sigte lavere. At finde spillere, der er klar til at tilvælge AGF her og nu.
Et dilemma.
Det kan jo i virkeligheden lige præcis være tilfældet for Grabara. Han vil måske gerne blive i AGF, hvis der ikke kommer noget mere interessant op.
Black and White Army!
"The Entertainers" er tilbage.