Jeg vil være påpasselig med at skyde alle 20 millioner af på forstærkninger. Men nogle af dem skal selvfølgelig gå til den slags. Man kan dog frygte, at andre klubber ville vide, at vi har penge nok, og derfor forsøger at presse prisen lidt op. Derfor kunne det blive farligt at handle i DK... altså såfremt Stage ellers sælges og det bliver i den størrelsesorden.
Egentlig burde vi bare nøjes med at bruge 5 mio. og smide resten på bankkontoen. Det er klubber med en sund egenkapital, der kan tillade sig at sige nej til store tilbud, fordi de ikke har brug for pengene. Og hvis vi kan få bygget en stærk kapital op (i takt med gode resultater), så vil vi kunne få mere for vores andre kommende talenter, som alt andet lige er større talenter end Stage. Selvom de selvfølgelig mangler at bevise det i praksis.
FCK by heart. AGF by relocation.