Snak

Mere indhold efter annoncen
En forvildet bruger inde i FCK-tråden kan Stage for noget a la boldmongol uden teknik.
Det er lidt sødt, at alle FCK-tilhængerne har brugt hele dagen på at sable en kommende spiller ned. Det viser format, eller noget...

Han bliver utvivlsomt en nøglespiller for FCK inden for de næste to sæsoner.

Jeg håber ikke vi kommer til at se en alt for stor udskiftning i truppen, også med Guiras afgang in mente.
https://www.youtube.com/watch?v=flLh3CiaoNk
Det er lidt sødt, at alle FCK-tilhængerne har brugt hele dagen på at sable en kommende spiller ned. Det viser format, eller noget...


Han var vist nok EfB-fan, og bagtanken var vist, at han mente, de skulle hente Lungi i stedet. Bl.a. fordi Stage jo slet ikke kunne spille sig på U21-holdet. (Noget som Lungi tydeligvis havde endnu mere held med.)

Ift. det med at være en god case, så er der en ekstra dimension (faldt over denne på AGF-forum).

Som sagt henter vi en gratis spiller i en samarbejdskub, som vi nærmest ingen midler har brugt på. Vi gør ham dernæst til det dyreste salg nogensinde på 3 år. I mellemtiden har vi hentet lokalrivalens anfører gratis som direkte erstatning... en spiller som de i øvrigt har brugt en masse midler på at udvikle.
FCK by heart. AGF by relocation.
Jeg håber ikke vi kommer til at se en alt for stor udskiftning i truppen, også med Guiras afgang in mente.


Risikoen er der bestemt. Stage, Guira, Toutouh, Sana og Amini er alle i "fare" for at ryge. PC har fået stor ros for sit seneste transfervindue - og helt fortjent - men hvis alt det ikke skal falde på gulvet, så kræver det omhyggelig planlægning de næste par måneder.

De eneste "sikre" kort vi har på den centrale midtbane er vel Blume, NP og Hvidt. En forlængelse af Aminis kontrakt ville være sommerens største signing i min verden, men det sker nok næppe. Resten af dem kan erstattes forholdsvis let (Undtagen Sana, men som type behøver han ikke blive erstattet 1-1) og er det allerede delvist med NP.
Han var vist nok EfB-fan, og bagtanken var vist, at han mente, de skulle hente Lungi i stedet.
Lungi, mand... Jeg tænkte lige så meget på artikelforum. Fred være med det.

Stage fortæller i øvrigt også en historie om, at hvis man giver de unge en fair chance i forhold til spilletid, så kan de rent faktisk udvikle sig. Jeg håber at se ex Hausner og Hvidt meget tættere på holdet i næste sæson.
https://www.youtube.com/watch?v=flLh3CiaoNk
Nå, ifølge BT er det til en pris på 15 mio kr. Det er nok ca 3 mio mindre end jeg er helt tilfreds med, men der kan selvfølgelig være nogle gode klausuler. Held og lykke Jens. Jeg håber du bryder helt igennem og får et stort skifte om et par år. Nu bliver resten af vinduet rigtig spændende når vi sælger stage for en god slat og forhåbentlig også afhænder Guira.
NP er Suppens bedste 6'er!
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Lungi er klasse, 21 år og er en typisk boks til boks. Ved ikke helt hvad Stage spiller, men tænker at det er lidt mere defensivt. Lungi virker rigtig moden ift. sin alder ligesom Stage. Lungi er også et år yngre (næsten 2) Hilsen en Esbjergfan;)
Jeg gad godt høre Davids reaktion på salget af Stage. Stage har virkelig været Davids mand, specielt i foråret.
https://www.youtube.com/watch?v=flLh3CiaoNk
Det kunne være vi skulle bruge halvdelen af pengene på Lungi, hvis han er så god som Esbjerg fansene siger:)
NP er Suppens bedste 6'er!
David er vel træt af det men omvendt må han også forstå at AGF ikke rigtig er i en position til at være helt afvisende. Det kommer nok også meget an på hvor meget holdet forstærkes. Hvis David nu får en direkte erstatning, en målmand og en angriber og måske en centerforsvarer så er han nok ganske tilfreds.
NP er Suppens bedste 6'er!
Det kommer nok også meget an på hvor meget holdet forstærkes.
Helt klart. David har også talt om, at vores unge spillere har taget store skridt i løbet af foråret. Præcist hvad og hvem det indebærer kan være svært at inferere - andet end Lunding og måske Anbo.

Dette salg åbner i hvert fald op for, at vi har en lidt anden økonomi til at lukke et par uafklarede. Backmann skulle være fit igen, så det er jo en erstatning i sig selv. Vi kan nu give Amini en lidt bedre forlængelse og så kan vi måske hente Martin Hansen (ren spekulation).

Jeg er ret sikker på, at man senest fra Zultes interesse, har forberedt sig grundigt på Stagetuens afgang.

Lad os nu se. Thorsteinsson-tilgangen giver os nye, offensive muligheder, i forhold til en 6-8-10 diamant på midten. Det skal sikkert blive ok. Men med tre nedrykkere i næste sæson skal vi bare på plads meget snart.
https://www.youtube.com/watch?v=flLh3CiaoNk
Annonce