En forvildet bruger inde i FCK-tråden kan Stage for noget a la boldmongol uden teknik.Det er lidt sødt, at alle FCK-tilhængerne har brugt hele dagen på at sable en kommende spiller ned. Det viser format, eller noget...
Han bliver utvivlsomt en nøglespiller for FCK inden for de næste to sæsoner.
Jeg håber ikke vi kommer til at se en alt for stor udskiftning i truppen, også med Guiras afgang in mente.
https://www.youtube.com/watch?v=flLh3CiaoNk