Jeg synes med rette at man i AGF kan betragte Jens Stage som et klubikon, også selv hvis han ender med at skifte til FCK :-)Tak for din bedrevidende mening og den positive arrogance. Din rygsvømning i et forsøg på at opdrage os dumme jyder om FCKs sportslige kunnen i forhold til AGFs, grænser til det latterlige. Også selvom den er fulgt af en storm af smileys. At du forsøger at tørre AGF-tilhængeres ærgrelse over, at se Stage forsvinde til en klub, som mange AGF fans har meget lidt til overs for - af mange forskellige grunde - af i AGF-fansenes åbenbart smålige opfattelse af Stages egne bevæggrunde, er fjollet.
repos har tværtimod fat i den lange ende. Der er ingen der beklikker Stages ambitioner, men snarere klubbens valg at sælge ham til en anden dansk klub. PC udtalte så sent som i sidste uge, at Stage ikke er til salg, medmindre et "rigtig stort bud" lander i postkassen. Underforstået, at skal han afsted, er det til en meget høj transfersum, som ingen herhjemme alligevel vil betale. 15 millioner, i forhold til Zultes 7,5 millioner, er ikke "et rigtig stort bud" i den kontekst.
At FCK er højere i fødekæden er logisk, men som AGF-fan er der selvfølgelig forskel på, om den er FCK eller Club Brügge for at tage et udenlandsk eksempel.Bingo!
https://www.youtube.com/watch?v=flLh3CiaoNk