Jeg ved at jeg skulle hoppe videre, men jeg bliver simpelthen nød til at reagere på 1976´s kommentarer, da der er flere deciderede usandheder i det han skriver..
@1976
Hvorfor i alverden skal folk herinde holdes ansvarlige eller forklare for hvordan andre GF fans opfører sig rundt omkring på nettet?
Jeg spurgte om "ussel mammon"-overskriften var til Jens Stage. Jeg har på intet tidspunkt holdt nogle ansvarlige eller andet for hvad andre skriver, blot konstateret at nogle AGF-fans inde på bold.dk ikke har brugt de pæneste vendinger om Jens Stage. Eftersom det her er AGF-tråden på selv samme forum tænkte jeg at nogle af de samme brugere nok var aktive herinde. Jeg har ikke på ét eneste tidspunkt beskyld dig eller nogen andre i denne tråd for at det er din/jeres skyld eller at det er din/jeres ansvar?
Du kom med et eneste formål, at flexe samt gloate og lige sparke os på plads... Det er så tydeligt samt gennemskuligt. Tvivlen kunne komme dig til gode, hvis ikke det var tilfældet at du gør det med andre fan grupperinger også...
Hvad ævler du om? Jeg er personligt ikke solgt på idéen om at give 25 mio. for Jens Stage - jeg havde håbet på en spiller med mere rutine og et større navn som skulle hjælpe os i CHL, da vi var blevet lovet en central midtbanespiller "fra en højere hylde end vi normaltvis henter spillere fra". Din antagelser er derfor helt helt forkerte - hvorfor skulle jeg nogensinde ´flexe´,´gloate´ og sparke til jer, når jeg ikke engang selv mener at Jens Stage er den spiller vi står og mangler? Du tolker og læser mine ord som du gerne vil opfatte dem, og i dette tilfælde er det helt forkert..
At du seriøst mener vi skal hylde Stage som legende og klubikon når han sandsynligvis vil få flere kampe for FCK end han har spillet for AGF, vidner lidt om hvor arrogant du fremstår. Vi taler ikke om en ung knægt som forlader Favelaen til fordel for Barcelona, vel?
Jeg har aldrig nogensinde sagt at i skal hylde Stage som en legende eller et klubikon - ikke én eneste gang. Jeg har blot sagt, at hvis han var et klubikon i AGF inden han skifter til FCK, så
synes jeg også at han burde betragtes som værende et klubikon efter han er skiftet, da et skifte ikke ændre på hvilken betydning har for AGF. Igen tolker du helt sindssygt på mine indlæg for at finde frem til den aller mest negative betydning af mine indlæg.