Snak

Mere indhold efter annoncen
Manden har valgt at holde med FCK, selvom han bor på Fyn. Så er der vel ikke så frygtelig meget grund til yderligere korrespondance den vej.

:)
Irriterende hvordan? Ved at skrive at jeg ikke synes man skal svine Jens Stage til? Ved at ytre min holdning om at jeg synes at Jens Stage stadig er en klubmand i AGF?

Jeg skal nok hoppe videre nu, men jeg er stadig ekstremt uforstående overfor hvorfor at jeg skal angribes så voldsomt i denne tråd på baggrund af ovenstående. Desuden kan det vel ikke være acceptabelt at folk bliver så personlige og sviner en til, som hhv. simon og 1976 gjort det i dette tilfælde.

@NB
Så nu må jeg heller ikke holde med FCK fordi jeg er bosat på Fyn eller hvad?

Im out.

Hvorfor i alverden skal folk herinde holdes ansvarlige eller forklare for hvordan andre GF fans opfører sig rundt omkring på nettet? Skal jeg holde dig personligt ansvarlig samt bede om forklaring hver gang der er en FCK fans som opfører sig, eller siger noget dumt? Du kom med et eneste formål, at flexe samt gloate og lige sparke os på plads... Det er så tydeligt samt gennemskuligt. Tvivlen kunne komme dig til gode, hvis ikke det var tilfældet at du gør det med andre fan grupperinger også...

Jeg kan sagtens forstå Stage vælger at tage til FCK. Det er ubetinget den største klub i Danmark, samt han vil få de mest optimale betingelser for at udvikle sig og ikke mindst det bedste udstillingsvindue mht. En fremtidig karriere i udlandet. (Har du fest i trusserne nu?) Til gengæld kan jeg også sagtens forstå de GF fans som ikke synes det er super fedt at skulle se ham på Ceres park i en FCK trøje. Jeg ønsker Stage alt det bedste, naturligvis undtaget mod AGF.

At du seriøst mener vi skal hylde Stage som legende og klubikon når han sandsynligvis vil få flere kampe for FCK end han har spillet for AGF, vidner lidt om hvor arrogant du fremstår. Vi taler ikke om en ung knægt som forlader Favelaen til fordel for Barcelona, vel?
Beware The lollipop of mediocrity. Lick once and you suck forever...
MadsLeb

Jeg synes egentligt ikke du har været irriterende - debatten, som var lettere ligegyldig, kom bare til at fylde meget.

Men jeg forstod aldrig hvor du har set GF-svinere mod Stage. Jeg har også fulgt med i tråden og jeg har ikke bemærket nogle.
Black and White Army! "The Entertainers" er tilbage.
Jeg ved at jeg skulle hoppe videre, men jeg bliver simpelthen nød til at reagere på 1976´s kommentarer, da der er flere deciderede usandheder i det han skriver..

@1976

Hvorfor i alverden skal folk herinde holdes ansvarlige eller forklare for hvordan andre GF fans opfører sig rundt omkring på nettet?

Jeg spurgte om "ussel mammon"-overskriften var til Jens Stage. Jeg har på intet tidspunkt holdt nogle ansvarlige eller andet for hvad andre skriver, blot konstateret at nogle AGF-fans inde på bold.dk ikke har brugt de pæneste vendinger om Jens Stage. Eftersom det her er AGF-tråden på selv samme forum tænkte jeg at nogle af de samme brugere nok var aktive herinde. Jeg har ikke på ét eneste tidspunkt beskyld dig eller nogen andre i denne tråd for at det er din/jeres skyld eller at det er din/jeres ansvar?

Du kom med et eneste formål, at flexe samt gloate og lige sparke os på plads... Det er så tydeligt samt gennemskuligt. Tvivlen kunne komme dig til gode, hvis ikke det var tilfældet at du gør det med andre fan grupperinger også...

Hvad ævler du om? Jeg er personligt ikke solgt på idéen om at give 25 mio. for Jens Stage - jeg havde håbet på en spiller med mere rutine og et større navn som skulle hjælpe os i CHL, da vi var blevet lovet en central midtbanespiller "fra en højere hylde end vi normaltvis henter spillere fra". Din antagelser er derfor helt helt forkerte - hvorfor skulle jeg nogensinde ´flexe´,´gloate´ og sparke til jer, når jeg ikke engang selv mener at Jens Stage er den spiller vi står og mangler? Du tolker og læser mine ord som du gerne vil opfatte dem, og i dette tilfælde er det helt forkert..

At du seriøst mener vi skal hylde Stage som legende og klubikon når han sandsynligvis vil få flere kampe for FCK end han har spillet for AGF, vidner lidt om hvor arrogant du fremstår. Vi taler ikke om en ung knægt som forlader Favelaen til fordel for Barcelona, vel?

Jeg har aldrig nogensinde sagt at i skal hylde Stage som en legende eller et klubikon - ikke én eneste gang. Jeg har blot sagt, at hvis han var et klubikon i AGF inden han skifter til FCK, så synes jeg også at han burde betragtes som værende et klubikon efter han er skiftet, da et skifte ikke ændre på hvilken betydning har for AGF. Igen tolker du helt sindssygt på mine indlæg for at finde frem til den aller mest negative betydning af mine indlæg.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
moderator
Du skal ikke skrive mere i tråden MadsLeb
Dette er en signatur.
Borodane svarer jo fint på dine spørgsmål tidligere... alligevel vælger du helt bevidst at blive ved med at tvære rundt i det. På trods af det drejer sig om et absolut fåtal af fans! Det er lige præcis det som irriterer mig. Du kan simpelthen ikke forstå at en ung Stage mister sin ikon status grundet det her skifte. Fordi altså det er jo ikke bare Lorte Ob han skifter til vel. Nej, det er mægtige FCK! Woooow man! Det er jo som om det er en helt anden liga i et helt andet land. Forskellen er koloenorm! Det er næsten samme følelse de må ha haft i den landsby hvor Messi kom fra da han skiftede til Barcelona... og gud hjælpe mig om du så ikke kommer med det tyndeste eksempel på at... Jo det var da også hårdt dengang Delalney skiftede til Werder Bremen. For f***** mand hvor er det Åndsvagt! Hvis ikke du magter at sætte dig ind i hvorfor nogle AGF fans synes det her skifte er lidt nedtur, bekræfter det bare i den grad min påstand om at du er over priviligeret samt snotforkælet når det kommer til klubtilhørsforhold. Du har absolut ingen ret til at komme vraltende herind og arrogant fortælle fans hvordan de skal forholde sig til at miste en spiller som de anså som 100% klubmand til en anden dansk klub. Specielt ikke når du personligt ikke har været i nærheden af at opleve det samme. Du er så priviligeret som FCK fan. Dejligt for dig. Flot valg af klub. Men du har bare at respektere de tusindvis af fans som holder med klubber der aldrig kommer i nærheden af den succes som du så fint kan nyde fra dit værelse på Fyn. Er det forstået nu?
Beware The lollipop of mediocrity. Lick once and you suck forever...
lol det stikker da helt af herinde
Jeg har altid ret - selv når jeg tager fejl.

Jeg synes egentligt ikke du har været irriterende - debatten, som var lettere ligegyldig, kom bare til at fylde meget.

Men jeg forstod aldrig hvor du har set GF-svinere mod Stage. Jeg har også fulgt med i tråden og jeg har ikke bemærket nogle.


Sådan har jeg det også. Jeg undrede mig også over titlen på tråden - og gør det iøvrigt stadigvæk, men så det ikke som provokerende, at du stillede spørgsmålstegn ved det. Debatten blev bare trukket alt for langt ud. Det at du er FCK fan har måske provokeret nogen eller måske fået dem til at se dine indlæg i et andet lys. Anyway! Videre :)
Jeg tror virkelig, mange uforvarende kom til at skrive forbi hinanden her.

Har læst hele herligheden igennem i kronologisk rækkefølge og føler mig ikke det mindste provokeret af MadsLeb. Hans tone var saglig og på ingen måde arrogant i mine øjne. Bruger heller ikke selv smileys, da jeg ganske enkelt synes, det ser tåbeligt ud. Men jeg så nu ikke hans smiley som et forsøg på provokation.

Og selvom man ikke er enig med ham, giver det ikke nogen ret til at anvende den tone som svar på hans indlæg, som der blev gjort.

Forstår så ganske udmærket, at han forsvarer sig, og synes også indledningsvist, at han gør det fornuftigt.
Forstår samtidig også godt, at han hæver den trykte stemme et par decibel med den retorik, han bliver mødt med in mente. Netop fordi det virker til, at manden helt oprigtigt blot føler sig misforstået og forsøger at forklare sig, uden nogen gider lytte.
Forstår til gengæld ikke, hvorfor to moderatorer begynder at blande sig. Moderatorer skal kun på banen, når det fyger med skældsord og injurier. Moderatorer skal blande sig udenom substans. Og moderatorer skal tilstræbe at undgå kasketforvirring. (Nå, pokkers. Det sidste skulle jeg vist aldrig have skrevet Nu bliver mit indlæg sikkert slettet, eftersom moderatorer gerne må blande sig i debatten, men ikke må modsiges).
Annonce