Jeg vil lige gentage mig selv.
Han har spillet 1043 minutters førsteholdsfodbold fordelt på 4 år! Inden for det seneste år det blevet til 3(!!!!!) minutters spilletid. Dette pga. gentagne skader. Alt her skriger på, at det ikke er noget for os.
Så er det sådan set ligegyldigt, om det er Werder, Nr. Bøvelse IF eller Barcelona, man har spillet for. Ude af kampform og fuldstændig rusten er det samme.
Hvis vi på den ene eller anden måde skal bare tilnærmelsesvis røre ham, skal det være en prøvetræning.
Jeg synes i øvrigt vores midler kan bruges meget bedre end en lottokupon til angrebet. Og som type passer han jo slet ikke ind i vores spillestil.
Han har spillet 1043 minutters førsteholdsfodbold fordelt på 4 år! Inden for det seneste år det blevet til 3(!!!!!) minutters spilletid. Dette pga. gentagne skader. Alt her skriger på, at det ikke er noget for os.
Så er det sådan set ligegyldigt, om det er Werder, Nr. Bøvelse IF eller Barcelona, man har spillet for. Ude af kampform og fuldstændig rusten er det samme.
Hvis vi på den ene eller anden måde skal bare tilnærmelsesvis røre ham, skal det være en prøvetræning.
Jeg synes i øvrigt vores midler kan bruges meget bedre end en lottokupon til angrebet. Og som type passer han jo slet ikke ind i vores spillestil.
FCK by heart. AGF by relocation.