PC har da fuldstændigt tabt småkagerne, hvis han henter Nicklas Helenius.
https://www.youtube.com/watch?v=Q5dWqGXqOkk
PC har da fuldstændigt tabt småkagerne, hvis han henter Nicklas Helenius.
Han er ikke markant anderledes end PM og er mindst ligeså dyr lønmæssigt og vil næppe finde sig i at spille andenviolin.
Det ved vi så overhovedet ingenting om. I AGF vil han få en præstationsbetinget kontrakt.
Jeg er ret sikker på at vi ikke sælger PM.
Henter vi ham, så må det betyde farvel til PM og det må siges at være et risikabelt træk at foretage sig.