Okay, men hvorfor skulle han gå fra fast spilletid (50+ kampe de sidste to sæsoner) i en klub der klarer sig bedre end vores til at være rotationsspiller i en klub, hvor han får en præstationsbetinget kontrakt i stedet for en (antager jeg) fin kontrakt med OB, hvor han har et år tilbage af kontrakten?
Snak
Denne tråd er låst. Det er derfor ikke muligt at kommentere.
fre 5. jul 2019
Ingen idé. Måske han bare er træt af at være i Odense. Hvis han skifter hertil kan han ret beset flytte tilbage til Aalborg og bo. Men jeg er nu stadig ret sikker på, at han kommer til at passe ind i lønstrukturen. Men nu er det jo også bare et rygte uden megen substans, så lad os se hvad det ender med. Det kan være PC der har placeret en historie for at presse et andet køb igennem.
NP er Suppens bedste 6'er!
fre 5. jul 2019
Jeg kan ingenlunde forestille mig, at vi sælger PM. Han har kun været et halvt år i klubben.
Og hvis vi endelig gør, kan jeg overhovedet ikke forestille mig, at NH bliver afløseren. Så er vi ude i en markant større profil.
Og hvis vi endelig gør, kan jeg overhovedet ikke forestille mig, at NH bliver afløseren. Så er vi ude i en markant større profil.
fre 5. jul 2019
Interessant at Sana starter centralt ved siden af Amini i den sidste testkamp. Mon ikke han så også starter i Hobro. Det er ihvertfald noget mere offensivt betonet end Blume. Også interessant at Højer starter kampen. Så er et salg nok ikke forestående. Ærgerligt at Backman ikke starter. Imø er han færdig.
Whalley - Munksgaard, Tingager, Juelsgård, Højer - Poulsen - Bundu, Amini, Sana, Ankersen - Mortensen
Whalley - Munksgaard, Tingager, Juelsgård, Højer - Poulsen - Bundu, Amini, Sana, Ankersen - Mortensen
NP er Suppens bedste 6'er!
fre 5. jul 2019
Men hvor kommer rygtet oprindeligt fra? Er det ikke bare spekulation over, at NH ind nødvendigvis må betyde PM ud?
fre 5. jul 2019
Rygtet stammer fra en journalist der meldte ud at der var en mulig rokade på vej. Kirkevold til OB og Helenius til AGF. Det er vist kun Britz her på foraet der har spekuleret i at det må betyde et farvel til Mortensen. Jeg har ihvertfald ikke set det andre steder.
NP er Suppens bedste 6'er!
Redigeretfre 5. jul 2019
Nu er Mortensen så blevet skiftet ud i første halvleg da han virkede svimmel ifølge Stiftens udsendte. Det kan lige passe at det er en hovedskade.
Hvis man læser bloggen igennem så er det ikke god læsning. DN er meget utilfreds.
Hvis man læser bloggen igennem så er det ikke god læsning. DN er meget utilfreds.
NP er Suppens bedste 6'er!
fre 5. jul 2019
2-2 nu og Ankersen har scoret begge mål. Nu må HSV fandme punge ud og købe ham, med alle de kasser han har lavet imod dem.
"I can't say anything," admitted Henry. "They are right." That old Ferguson team-talk - "Lads, it's Tottenham" - now needs an update. Lads, it's Arsenal. Keep putting pressure on and keep asking questions and eventually the capitulation will come"