Det var lidt af en stråmand Boro. Jeg har nu ikke spekuleret i, at PM er på vej ud. Jeg skriver jo direkte, at det ikke giver mening med Helenius-rygtet og dermed også indirekte, at jeg ikke tror på det. Havde jeg troet på, at vi ville være interesseret i Helenius, så kan jeg ikke forestille mig, at han er hentet for at være bænkevarmer og dermed må man antage, at PM var på vej væk. Det er lidt af en omvendt logik du får tørret af på mig :)
Men interessen i Helenius giver ingen mening. Han er ikke markant anderledes end PM og er mindst ligeså dyr lønmæssigt og vil næppe finde sig i at spille andenviolin. Henter vi ham, så må det betyde farvel til PM og det må siges at være et risikabelt træk at foretage sig.