Snak

Mere indhold efter annoncen
Hvis han hellere vil vente på at blive reserve i FCK så rykker vi forhåbentlig videre. Vi skal have en ny målmand ASAP og vi kan ikke vente på at han ikke kan komme til FCK.
NP er Suppens bedste 6'er!
Hvis pengene SKAL bruges denne sommer, er der vel en god chance for, at de ikke bliver brugt klogt. Bare se sidste sommer, der valgte PC at vente med at bruge penge, da han vurderede, at de ikke kunne bruges klogt. Det tror jeg også er klubbens tilgang nu. Og hvorfor skal de bruges nu?
Og sidste sommer solgte man et efterår. Der var ret bred enighed om, at det var noget af et gamble. Før jul lignede vi en nedrykker. Derfor skal pengene bruges nu. Til forstærkninger der kan forstærke truppen fra toppen. Ligesom alle vores konkurrenter forstærker sig, skal vi naturligvis også forstærke os.

Jeg skriver ingen steder at vi skal have en angriber mere. Faktisk skriver jeg det stik modsatte.

Videre ønsker jeg en ny CB, da der endnu er usikkerhed om Backmann. Kim Robin fra stiften melder ham godt nok kampklar, men han har været længe ude, og med en hjernerystelse/ny hovedskade inde i sæsonen er vi igen tyndt besatte i det centrale forsvar.
https://www.youtube.com/watch?v=flLh3CiaoNk
Sådan går det når pengene brænder i lommen...
Det sagt, så tror jeg faktisk at vi bliver rigtigt glade for ham i længden.
https://youtu.be/ihaB8AFOhZo
Puha. Sikke en mavepuster. Den er en helt igennem håbløs tilgang, på niveau med Riel, Mmaae, Spelmann, Sverrisson og Gueira. Han har vel kun 1 spidskompetence (at sparke straffe). Han er IKKE hurtig, er IKKE fysisk stærk trods sin størrelse, er IKKE god med låget trods sin størrelse og har IKKE været skarp siden han drog udenlands.

Vi står med et angreb der kun er styrket numerisk og IKKE ift. kvalitet.

Det eneste der havde været dummere, havde været at købe Bendtner fri af Rosenborg.

Vi har IKKE fået ham gratis og dermed hjulpet OB af med en klods om benet + gjort det muligt for dem at hente Kirkevold. KÆMPE selvmål. Skam jer PC og David :-(
"I can't say anything," admitted Henry. "They are right." That old Ferguson team-talk - "Lads, it's Tottenham" - now needs an update. Lads, it's Arsenal. Keep putting pressure on and keep asking questions and eventually the capitulation will come"
Hvem taler I om? Helenius?
Christian Eriksen siger selv, at han var død i fem minutter, og at det er paradoksalt, at han får blomster, bare fordi han er i live.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Jeg går op og lægger mig.

https://www.youtube.com/watch?v=Q5dWqGXqOkk
Jeg var sikker på, at det var en and... Jeg forstår det ikke med tanke på, at vi spiller med én mand på top. Min logik siger mig, at det betyder farvel til PM, men det vil være for mærkeligt efter den forårssæson han har haft. Virker rimelig overflødigt at have to så erfarne og løntunge spillere til én position. Medmindre vi har tænkt os at gå over til en 442, men så havde vi nok øvet det i løbet af træningskampene og en duo bestående af PM og NH er også ret stationær. Jeg kunne lide det i Newcastle med Shearer og Ferguson, men det er nok også den eneste gang, hvor det er gået godt :)

Mest af alt har jeg ondt af Ammitzbøl, som jeg godt kunne have set få sit gennembrud i denne sæson.
Det giver SUPER god mening at hente en angriber, så man har 3 i alt. Det giver bare INGEN mening at det skulle være Helenius.
"I can't say anything," admitted Henry. "They are right." That old Ferguson team-talk - "Lads, it's Tottenham" - now needs an update. Lads, it's Arsenal. Keep putting pressure on and keep asking questions and eventually the capitulation will come"
Hvis ikke Ammitzbøll kan slå Helenius af holdet, har han alligevel ikke en rolle at spille i AGF. Problemet er ikke, at vi har tre angribere - tilmed med hovedproblemer til Mortensen. Problemet er, at vi har suppleret truppen med en relativt dyr angriber, der umiddelbart ikke har niveauet til at være breddespiller i AGF.

Nu blev man advaret med rygterne tidligere på ugen, men jeg er stadig rystet. Har PC overhovedet set Helenius spille? Har han reelt bare kigget på målsnittet og tænkt at Helenius stadig var en god angriber?

Jeg håber naturligvis, at Helenius gør den grimme kritik til skamme, men jeg har virkeligt svært ved at forestille mig, at det bliver andet end penge ud af vinduet.
https://www.youtube.com/watch?v=Q5dWqGXqOkk
Jeg forstår ikke jeres frustration.

Vi har jo ingen idé om hvor løn tung han er. Jeg tror at han er så dyr som I gør det, eller i hvert fald billigere end fx. Guira. Han er højst sandsynligt tiltænkt en backup rolle og der er han trods alt bedre end vores egne og hvis vi vil gøre os forhåbninger om en top 6 er det vigtigt med en backup som har erfaring og faktisk har et godt scorings snit for en backup at være.

Jeg tror David og Helenius er et godt match.

Jeg syntes det er en god handel.
Annonce