Hvis han hellere vil vente på at blive reserve i FCK så rykker vi forhåbentlig videre. Vi skal have en ny målmand ASAP og vi kan ikke vente på at han ikke kan komme til FCK.
NP er Suppens bedste 6'er!
Hvis pengene SKAL bruges denne sommer, er der vel en god chance for, at de ikke bliver brugt klogt. Bare se sidste sommer, der valgte PC at vente med at bruge penge, da han vurderede, at de ikke kunne bruges klogt. Det tror jeg også er klubbens tilgang nu. Og hvorfor skal de bruges nu?Og sidste sommer solgte man et efterår. Der var ret bred enighed om, at det var noget af et gamble. Før jul lignede vi en nedrykker. Derfor skal pengene bruges nu. Til forstærkninger der kan forstærke truppen fra toppen. Ligesom alle vores konkurrenter forstærker sig, skal vi naturligvis også forstærke os.