Ja, tre angribere er fint, hvis mikset er rigtigt, f.eks. en stabil målscorer, en middelgod reserveangriber og så et ungt talent. Her har vi to erfarne gutter, der formentlig begge er i den tunge ende lønmæssigt og som begge forventer spilletid og så Ammitzbøl, som har det fint med reserverollen, så længe han får et indhop her og der.
Vores miks er lidt uharmonisk vil jeg mene og det virker som noget frås i mine øjne. Jeg håber i hvert fald, at kontrakten er mega præstationsbetinget, som BoroDane pointerede, men i så fald forstår jeg ikke, at NH gider skifte fra en god kontrakt i OB, medmindre han er blevet kompenseret af enten os eller OB for at skifte.
Vores miks er lidt uharmonisk vil jeg mene og det virker som noget frås i mine øjne. Jeg håber i hvert fald, at kontrakten er mega præstationsbetinget, som BoroDane pointerede, men i så fald forstår jeg ikke, at NH gider skifte fra en god kontrakt i OB, medmindre han er blevet kompenseret af enten os eller OB for at skifte.