Naturligvis har vi betalt peanuts i transferen for Helenius. En meget løntung spiller, som OB gerne ville af, skal ikke koste alverden.
Problemet er de tre år, hvor vi skal betale Helenius´ løn.
@Mikael
Min pointe er, at vi står svækket til den kommende sæson - i hvert fald på papiret. Og det var altså en sæson, hvor truppen ikke var god nok, da det virkeligt gjaldt i Top 6-kampen.
Nicolai Poulsen kan være en fornuftig signing, men vurderet på præstationer i foråret er det en dårligere spiller end Jens Stage. Positionsmæssigt er det 1:1, men jeg bliver positivt overrasket, hvis det ikke er en niveaumæssigt svækkelse.
Backman og PM døjer stadig med hjernerystelser, så det ligner, at det bliver det tyndbenede AGF-hold, der afsluttede sæsonen som starter den kommende.
Tabet af Grabara åbenlyst en stor svækkelse.
Jon Thorsteinsson er et fint supplement til truppen - især hvis Sana bliver solgt, men det ændrer ikke grundlæggende på de svækkelser, der har ramt truppen.
Min pointe er, at vi skal have noget kvalitet ind i de resterende del af vinduet, hvis vi trupmæssigt skal stå stærkere til denne end den foregående sæson. Ligenu peger pilen den anden vej.
https://www.youtube.com/watch?v=Q5dWqGXqOkk