Jo mere Helenius-handlen synker ind, desto mere vokser den på mig.
Han har været lidt fejlcastet til OB. Et OB der havde en svær start og først fandt formlen med en god Kadrii senere på sæsonen.
Vi køber Helenius for (angiveligt) 500.000. Det er ca. halvdelen af, hvad vi fik for Guira. Det er vel ok købmandsskab? Der var udbredt mening om at vi manglede en angriber og ham har vi så fået.
I morgen bliver Gersbach præsenteret og så må vi se om det betyder farvel til Casper Højer med det tårnhøje bundniveau.
Jeg er i øvrigt også ret overbevist om, at vi trækker det længste strå i forhold til Kalle Johnsson. FCK har ikke som sådan brug for en andenmålmand, medmindre Joronen bliver solgt og Johnsson har udsigt til at være entydigt førstevalg i AGF. Jeg tror på en spændende transferuge.
Han har været lidt fejlcastet til OB. Et OB der havde en svær start og først fandt formlen med en god Kadrii senere på sæsonen.
Vi køber Helenius for (angiveligt) 500.000. Det er ca. halvdelen af, hvad vi fik for Guira. Det er vel ok købmandsskab? Der var udbredt mening om at vi manglede en angriber og ham har vi så fået.
I morgen bliver Gersbach præsenteret og så må vi se om det betyder farvel til Casper Højer med det tårnhøje bundniveau.
Jeg er i øvrigt også ret overbevist om, at vi trækker det længste strå i forhold til Kalle Johnsson. FCK har ikke som sådan brug for en andenmålmand, medmindre Joronen bliver solgt og Johnsson har udsigt til at være entydigt førstevalg i AGF. Jeg tror på en spændende transferuge.
https://www.youtube.com/watch?v=flLh3CiaoNk