Så blev det officielt med Gersbach.
Jeg synes, at han ser interessant ud, men ligesom med Thorsteinsson er jeg ikke så begejstret for, at det kun er en 3-årig aftale. Det er sandsynligvis spillerne, der har forhandlet kontrakten kortere, men det mindsker muligheden for et stort salg senere.
Det er dog mere problematisk ved Thorsteinsson, der er yngre og i højere grad er en udviklingsspiller.
Jeg synes, at han ser interessant ud, men ligesom med Thorsteinsson er jeg ikke så begejstret for, at det kun er en 3-årig aftale. Det er sandsynligvis spillerne, der har forhandlet kontrakten kortere, men det mindsker muligheden for et stort salg senere.
Det er dog mere problematisk ved Thorsteinsson, der er yngre og i højere grad er en udviklingsspiller.
https://www.youtube.com/watch?v=Q5dWqGXqOkk