Jeg er nu også ret sikker på, at hverken Højer og Gersbach stiller sig tilfredse med at dele spilletiden eller spille ude af position, så det ligner et farvel til Højer. Jeg håber virkelig, at vi har scoutet grundigt med Gersbach, fordi vi har ikke råd til at have to backs, hvor det er lidt svingende fra tid til anden.
Du har helt ret, jeg er måske bare lidt fedtet med pengepungen :) Og helt sikkert fedt, at vi gør noget for at undgå angriber-manglen fra sidste sæsons start.
Britz - lige præcis i denne sæson, hvor vi har tre nedrykkere, er det måske meget fedt at have to etablerede angribere i truppen. Især, hvis vi kan få Helenius i gang.
Du har helt ret, jeg er måske bare lidt fedtet med pengepungen :) Og helt sikkert fedt, at vi gør noget for at undgå angriber-manglen fra sidste sæsons start.