Snak

Mere indhold efter annoncen
Jeg tror på en sejr.. vi har også brug for en sejr, et nederlag betyder at vi kan risikere at gå fra top seks til nedrykningsplads på en runde!
Jeg synes ikke at det står så skidt til igen. Jeg så gerne at vi giver Haugen en pause. Start med PM og Grønning, så er vi også farligere på indlæg fra wingbacksene.

Edit: Jelle fra start ;(
Manchester United siden 92, GF siden 96. 50+1 er vejen frem.
Hold kæft de pisser lige igennem vores midtbane. Der ser man hvor vigtig NP er.

Godt mål Jelle :)
Manchester United siden 92, GF siden 96. 50+1 er vejen frem.
Nu skal vi ikke ned og stå. Kom nu GF!
Manchester United siden 92, GF siden 96. 50+1 er vejen frem.
Haugen skal ind for PM .. der er plads at løbe på
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Hvorfor reagerer Uwe ikke? Vi spiller elendigt.
Manchester United siden 92, GF siden 96. 50+1 er vejen frem.
Puha. Det ligner en ny dans med døden, med mindre Uwe kan lave mirakler på træningsbanen i vinterpausen. Vi er jo Brøndby KÆMPE underlegne den sidste time, ligner et hold der ikke er i god nok konditionel forfatning og har en markant mangel på fart og fysik.
"I can't say anything," admitted Henry. "They are right." That old Ferguson team-talk - "Lads, it's Tottenham" - now needs an update. Lads, it's Arsenal. Keep putting pressure on and keep asking questions and eventually the capitulation will come"
Jeg begriber ikke den taktik, som det jo tydeligvis må være, at stille sig ned i eget felt efter egen scoring. Det gør virkelig intet godt for os. Vi overlader alt initiativ til modstanderen og når tingene så går deres vej, hvilket vi jo tillader, så er det svært at vende strømmen.
Jeg er klar over, at vi ikke har lungekapacitet til at opretholde et konstant pres på modstanden, men vi har fem udskiftninger og så dårlig er vores bredde trods alt heller ikke.

Uagtet dette, så er jeg fint tilfreds med X i dagens kamp, men som altid, så havde jeg håbet på mere fra visse spillere. F.eks. Kahl, som øver indlæg i en halv time inden kampstart, men ikke formår at ramme en medspiller i løbet af kampen. Dog fedt, at han er i stand til at variere sit spil til at ramme Bisseck i et fremløb, som skaber 1-0 målet.
At vi stod dybt og blev passive var ikke taktik, desværre. Uwe ønskede det ikke og forsøgte konstant at piske holdet frem (ironisk nok var det lige ved at koste et mål på et tidspunkt, fordi presset kun blev halvhjertet og BIF nemt spillede sig igennem til en chance). Han udtaler det jo også i interviews efter kampen, hvor han begrunder det med psykologi og at spillerne bliver bange for at vinde. Man ser det jo ofte, for eksempel også i FCK-FCM.

Det som kan ærger mig, er at vi er SÅ elendige til at køre omstillinger. Vi blev ikke rigtig farlige, hvilket vel er naturligt nok når PM er en af dem som ligger i front. På det punkt savner man godt nok Ankersen og Bundu for 5 år siden, hvor de bare gallopperede afsted. Nu er vi helt ufarlige og det kan man ikke holde til en hel kamp igennem.

Jeg er skuffet over holdet i de seneste kampe. Heldigvis er Uwe og PM også ude og sige, at vi ikke har været så skarpe som i starten af sæsonen, så de er da i det mindste opmærksomme på problemerne. Man kan håbe det handler om fraværet af Mikael Andersson, Tingager og NP... Men jeg tvivler. Vi mangler kvalitet på sidste tredjedel af banen og har gjort det længe.
Black and White Army! "The Entertainers" er tilbage.
Vi mangler, helt utvivlsomt, fart i front.
"I can't say anything," admitted Henry. "They are right." That old Ferguson team-talk - "Lads, it's Tottenham" - now needs an update. Lads, it's Arsenal. Keep putting pressure on and keep asking questions and eventually the capitulation will come"
Annonce