Hold kæft hvor gør Nicolai Poulsen en forskel for holdet. Han var sammen med Yakob de absolut bedste efter min mening.
Broderparten at Poulsens afleveringer var virkelig offensive i dag. Jeg synes, han er en aldeles forandret spiller i denne sæson. Selv da han fik gult i dag nikkede han bare uden protester. Har der været noget mentaltræningshalløj i spil, eller kan han bare godt lide den tyske stil?
Broderparten at Poulsens afleveringer var virkelig offensive i dag. Jeg synes, han er en aldeles forandret spiller i denne sæson. Selv da han fik gult i dag nikkede han bare uden protester. Har der været noget mentaltræningshalløj i spil, eller kan han bare godt lide den tyske stil?