Twist
Det er en udmærket pointe. Jeg har virkelig bare svært ved at se en anden måde, vi kan spille på, der vil gøre pågældende spillere bedre. Altså, så skal det være fordi vi spiller på en anden måde hvor vores backs feks ikke er så vigtige i det offensive spil - det er bestemt også en mulighed. Jeg ved dog ikke om vi har nok kreative, offensive spillere til at vi feks kan spille 433.
Det er en udmærket pointe. Jeg har virkelig bare svært ved at se en anden måde, vi kan spille på, der vil gøre pågældende spillere bedre. Altså, så skal det være fordi vi spiller på en anden måde hvor vores backs feks ikke er så vigtige i det offensive spil - det er bestemt også en mulighed. Jeg ved dog ikke om vi har nok kreative, offensive spillere til at vi feks kan spille 433.
Black and White Army!
"The Entertainers" er tilbage.