Nej, jeg er helt enig Toon. Det virker, som vi også tidligere har konkluderet, heller ikke bevidst, at vi stiller os så langt tilbage. Det er nok en blanding af nervøsitet hos spillerne og så samtidig blod på tanden hos modstanderen. Uwe har i hvert fald tidligere forsøgt at få holdet længere frem, så det virkede mere som desperation end en reel gameplan.
Det er i øvrigt lidt syret, at vi med en sejr på søndag kan gå på vinterferie med en top6 placering og muligvis endda som nr. 3, hvis alt flasker sig. Men nu skal vi da også lige vinde først og FCK virker til at være kommet i gang igen og har normaltvis krammet på os, så jeg sælger hjertens gerne kampen for et kryds.
Først skal vi dog lige videre i Pokalen. FCN er nok den værste modstander vi ville kunne møde, udover Randers og Viborg, men man kunne håbe på, at de sparede lidt spillere.
Hvis vi slutter efteråret af med en top6 placering og et videre avancement i pokalen, så skal jeg ikke bede om mere til jul.
Det er i øvrigt lidt syret, at vi med en sejr på søndag kan gå på vinterferie med en top6 placering og muligvis endda som nr. 3, hvis alt flasker sig. Men nu skal vi da også lige vinde først og FCK virker til at være kommet i gang igen og har normaltvis krammet på os, så jeg sælger hjertens gerne kampen for et kryds.
Først skal vi dog lige videre i Pokalen. FCN er nok den værste modstander vi ville kunne møde, udover Randers og Viborg, men man kunne håbe på, at de sparede lidt spillere.
Hvis vi slutter efteråret af med en top6 placering og et videre avancement i pokalen, så skal jeg ikke bede om mere til jul.