Nej helt enig. Uwe skulle bare have læst de to sidste sider i den her tråd for at nå samme konklusion.
Snak
Denne tråd er låst. Det er derfor ikke muligt at kommentere.
tors 10. nov 2022
Jeg har svært ved at se, hvordan Links har den helt store betydning for 3-4-2-1, men det er interessant fordi, at Uwe prøver at ændre noget ifht. offensive løb og kreativitet.
Desværre ikke en løsning - i hvert fald ikke i aften.
Desværre ikke en løsning - i hvert fald ikke i aften.
https://www.youtube.com/watch?v=Q5dWqGXqOkk
tors 10. nov 2022
Det mest deprimerende er, at aftenens kamp var den med størst chance for succes.
Jeg har svært ved at se os gøre noget ved FCK på søndag.
Jeg har svært ved at se os gøre noget ved FCK på søndag.
https://www.youtube.com/watch?v=Q5dWqGXqOkk
tors 10. nov 2022
Det var den eneste chance for at vinde noget og smider man den helt overlagt. Uværdigt.
NP er Suppens bedste 6'er!
Redigerettors 10. nov 2022
Vi har ikke smidt noget som helst. Vi er bare ikke bedre.
https://www.youtube.com/watch?v=Q5dWqGXqOkk
tors 10. nov 2022
Vi er ikke bedre nej, men i vores situation synes jeg ikke vi burde have gamblet med en alternativ opstilling, både formationsmæssigt og spillermæssigt. Vi havde kun to kampe tilbage og kampen på søndag var den mindst vigtige af de to, efter min mening. Vi burde have stillet i stærkeste. Ikke fordi jeg nødvendigvis tror, at det ville have ændret meget, men vi burde have jagtet den kvartfinaleplads.
tors 10. nov 2022
Enig Britz. Det lignede ikke rigtig en turnering man virkelig gerne ville videre i. Man gamblede og så gjorde det ikke noget hvis man røg ud. Det er en mærkelig tilgang mange klubber har fået. Man vil hellere snige sig med i mesterskabsspillet end at gå efter vinde pokalen. En fjerdeplads er blevet vigtigere end en pokal. Sørgerligt.
NP er Suppens bedste 6'er!
fre 11. nov 2022
Uenigheden består ikke i at prioritere pokalen. Jeg er bare ikke enig i præmissen om, at vi ikke satsede på den.
Vi skiftede reelt kun Paddy og TK + Haugen ud fra Viborg-kampen og forsøgte åbenlyst at løse vores store problem med manglende fart og dynamik offensivt.
Patrick Mortensen er spillemæssigt en ligegyldighed (målene dog vigtige) og TK + Haugen er formsvage.
I mine øjne er det overhovedet ikke beslutningen om ændringer, som er skuffende, men evnerne generelt på holdet - og det peger tilbage på både trænerens udviklingsarbejde og kvaliteten af spillerne.
Vi skiftede reelt kun Paddy og TK + Haugen ud fra Viborg-kampen og forsøgte åbenlyst at løse vores store problem med manglende fart og dynamik offensivt.
Patrick Mortensen er spillemæssigt en ligegyldighed (målene dog vigtige) og TK + Haugen er formsvage.
I mine øjne er det overhovedet ikke beslutningen om ændringer, som er skuffende, men evnerne generelt på holdet - og det peger tilbage på både trænerens udviklingsarbejde og kvaliteten af spillerne.
https://www.youtube.com/watch?v=Q5dWqGXqOkk
fre 11. nov 2022
Jeg er tilbøjelig til at sige, at alene det, at man vælger Links over PM er en nedprioritering. Jeg er sådan set ligeglad med om formationen hedder 4-3-3, 3-5-2 eller hvad de vælger at kalde den i studiet, fordi spillernes instrukser er vigtigere end hvordan de står stillet op på papiret. Det er mere, at vi tilvælger spillere som tydeligvis ikke har niveauet i en så vigtig kamp. Jeg er med på, at PM skal spares af og til.
Redigeretfre 11. nov 2022
Det er sjovt, vi kan snakke side op og side ned om at spillerne ikke er gode nok til hverken det ene eller det andet system, men sandheden er jo, at havde de spillet i Viborg, Silkeborg eller endda Randers, så havde de været gode nok. Brandhof som et klart eksempel, ham skulle de nok have fået noget godt ud af i Viborg.
Som Newcastle-fan har jeg set hvordan en dygtig træner kan få spillere til at shine som mange ellers havde dømt ude. Det er tankevækkende, at vi da for pokker ikke kan få indført et ordentligt spilkoncept og få et hold til at fungere i Aarhus. Vi gjorde det meget kortvarigt under David, men det er jo også den eneste gang de sidste 10-15 år.
Det er tankevækkende og man mister helt troen på at det nogensinde blir godt. Jeg klynger mig efterhånden mest af alt til håbet om et nyt stadion gør forskellen for os, og det er sgu et rimelig sølle håb.
Og så skal man gudhjælpemig sidde og kigge på Viborg, der smadrer FCM 3-0 efter 35 min. og IKKE parkerer bussen og bliver passive, nej selv i 2. halvleg fortsætter de med at presse på efter FCM er kommet på 1-3. De spiller og skaber chancer. Kan I lige se os i sådan en kamp? Ned på egen bane og agere boksepude.
Det starter og slutter med en ordentlig træner/sportschef der kan give spillerne optimale betingelser fr at præstere - deri et klart og tydeligt spilkoncept. Om vi har det, det ved jeg ikke. Om Jacob Nielsen, der ellers gør der godt, har løsningen på det, ved jeg heller ikke. Men jeg tror ikke vores situation løses ved bare at købe endnu en spiller.
Som Newcastle-fan har jeg set hvordan en dygtig træner kan få spillere til at shine som mange ellers havde dømt ude. Det er tankevækkende, at vi da for pokker ikke kan få indført et ordentligt spilkoncept og få et hold til at fungere i Aarhus. Vi gjorde det meget kortvarigt under David, men det er jo også den eneste gang de sidste 10-15 år.
Det er tankevækkende og man mister helt troen på at det nogensinde blir godt. Jeg klynger mig efterhånden mest af alt til håbet om et nyt stadion gør forskellen for os, og det er sgu et rimelig sølle håb.
Og så skal man gudhjælpemig sidde og kigge på Viborg, der smadrer FCM 3-0 efter 35 min. og IKKE parkerer bussen og bliver passive, nej selv i 2. halvleg fortsætter de med at presse på efter FCM er kommet på 1-3. De spiller og skaber chancer. Kan I lige se os i sådan en kamp? Ned på egen bane og agere boksepude.
Det starter og slutter med en ordentlig træner/sportschef der kan give spillerne optimale betingelser fr at præstere - deri et klart og tydeligt spilkoncept. Om vi har det, det ved jeg ikke. Om Jacob Nielsen, der ellers gør der godt, har løsningen på det, ved jeg heller ikke. Men jeg tror ikke vores situation løses ved bare at købe endnu en spiller.
Black and White Army!
"The Entertainers" er tilbage.