Målt på kommentarerne blev det et nederlag helt efter drejebogen - om end AGF var bedre end frygtet.
Kontroversielle VAR-kendelser bliver afgørende, FCK-tråden mener, at AGF er flok voldsmænd, AGF har svært ved at omsætte overtag til målchancer og det bliver til et nyt lige ved og næsten nederlag. Som man kunne forvente.
Angående det annullerede mål skal jeg ikke gøre mig til dommer over om den er forkert eller ej. Man må antage, at dommerne har paragrafferne i orden. Jeg bliver dog ked af det på fodboldens vegne for der er ikke en af de 22 spillere, der tænker eller føler, at der er en forseelse.
Det er derfor VAR grundlæggende er noget lort. Og det betyder ikke, at målet ikke kan/skal annulleres for lignende situationer kommer alle hold til gode undervejs (FCK bliver ikke favoriseret) i sæsonen og det samme regelregime gælder for alle.
Man har forsøgt at holde lidt fast med "clear and obvious"-forbeholdet, men det virker ikke. I dag kostede det - næste gang vinder AGF noget på det, men grundlæggende fungerer det ikke, da det piller ved retfærdighedsfølelsen eller det diffuse "spillets ånd". Og ja det er selvfølgeligt en subjektiv opfattelse.
Lang vinterpause med en del spørgsmål. Mest af alt med fokus på, hvordan holdet kan skabe flere målchancer i åbent spil.
Kontroversielle VAR-kendelser bliver afgørende, FCK-tråden mener, at AGF er flok voldsmænd, AGF har svært ved at omsætte overtag til målchancer og det bliver til et nyt lige ved og næsten nederlag. Som man kunne forvente.
Angående det annullerede mål skal jeg ikke gøre mig til dommer over om den er forkert eller ej. Man må antage, at dommerne har paragrafferne i orden. Jeg bliver dog ked af det på fodboldens vegne for der er ikke en af de 22 spillere, der tænker eller føler, at der er en forseelse.
Det er derfor VAR grundlæggende er noget lort. Og det betyder ikke, at målet ikke kan/skal annulleres for lignende situationer kommer alle hold til gode undervejs (FCK bliver ikke favoriseret) i sæsonen og det samme regelregime gælder for alle.
Man har forsøgt at holde lidt fast med "clear and obvious"-forbeholdet, men det virker ikke. I dag kostede det - næste gang vinder AGF noget på det, men grundlæggende fungerer det ikke, da det piller ved retfærdighedsfølelsen eller det diffuse "spillets ånd". Og ja det er selvfølgeligt en subjektiv opfattelse.
Lang vinterpause med en del spørgsmål. Mest af alt med fokus på, hvordan holdet kan skabe flere målchancer i åbent spil.
https://www.youtube.com/watch?v=Q5dWqGXqOkk