Hvad er der galt med Grønning?
Han var vel hentet ind til at erstatte/supplere Paddy, hvis han virkelig viste sig at være over the Hill. Dét har Paddy så overhovedet ikke været, og så er Grønning selvfølgelig henvist til bænken. Sådan fungerer det i alle klubber.
Og Grønning har mildest talt ikke grebet de få chancer, han har fået (bortset fra i sin første kamp, hvor han i de første sekvenser skabte mere end Paddy havde gjort hele dén kamp - husker ikke hvilken),
Men er det virkelig nok til, at man angiveligt vil ophæve med ham nu? Er der nogle urealistiske krav fra Grønning eller klubben? Er det personligt? Er det dårlig kemi?
Han HAR bevist sig selv i Viborg, så jeg synes godt nok, det er kort snor! Medmindre der er er eller andet ravruskende galt.
Han var vel hentet ind til at erstatte/supplere Paddy, hvis han virkelig viste sig at være over the Hill. Dét har Paddy så overhovedet ikke været, og så er Grønning selvfølgelig henvist til bænken. Sådan fungerer det i alle klubber.
Og Grønning har mildest talt ikke grebet de få chancer, han har fået (bortset fra i sin første kamp, hvor han i de første sekvenser skabte mere end Paddy havde gjort hele dén kamp - husker ikke hvilken),
Men er det virkelig nok til, at man angiveligt vil ophæve med ham nu? Er der nogle urealistiske krav fra Grønning eller klubben? Er det personligt? Er det dårlig kemi?
Han HAR bevist sig selv i Viborg, så jeg synes godt nok, det er kort snor! Medmindre der er er eller andet ravruskende galt.