Hvis det ender med, at en eventuel spareøvelse udmønter sig i en reduceret taglængde, kan man hurtigt opgive de forreste pladser i regnvejr.
Jeg håber virkelig, at stort set hvert et sæde er i ly. Hellere stå i kø et ekstra kvarter til alle kampe, hvis jeg kan være garanteret tørvejr på de våde dage.
Jeg sidder på C5 Øvre række 26, hvilket er noget nær perfekt. Men der er højst 30 procent af pladserne på det nuværende stadion, hvor jeg ville have lyst til at købe sæsonkort på grund af det alt for korte og dårligt udformede tag.
Jeg gider ikke betale 2.000 kroner om året uden garanti for at kunne sidde i tørvejr.
Jeg håber virkelig, at stort set hvert et sæde er i ly. Hellere stå i kø et ekstra kvarter til alle kampe, hvis jeg kan være garanteret tørvejr på de våde dage.
Jeg sidder på C5 Øvre række 26, hvilket er noget nær perfekt. Men der er højst 30 procent af pladserne på det nuværende stadion, hvor jeg ville have lyst til at købe sæsonkort på grund af det alt for korte og dårligt udformede tag.
Jeg gider ikke betale 2.000 kroner om året uden garanti for at kunne sidde i tørvejr.