Eskapistens indlæg gør mig heller ikke videre fortrøstningsfuld. Tingager har muligvis ret, men hans kommentar om opstarten er en kliche og hvert eneste vindue kan man påpege konkurrenternes svagheder. Det ændrer bare ikke på, at AGF er nødt til at løse sine egne problemer. 5/8 points er ingenting for AaB, hvis AGF ikke begynder at blive farligere.
Det kan jeg godt forstå, hvis det, du bider mærke i, i mit indlæg, er mine forhåbninger om en god fysik, baseret på Tinagers udtalelser. De er jo blot et lille punktum. Alle de øvrige observationer er langt vigtigere.
Jeg syntes, der er en tendens til at gøre os ringere, end vi er. Vi er ret beset er hold, som spiller mange tætte kampe, og som i efteråret har tabt mange point på dommer marginaler. Vi er ikke langt fra at hente flere point, og jeg har svært ved at se os falde sammen. Uanset, hvor god en stime, Aab sætter sammen, så vil jeg vurdere, at vi stadig kommer til at hente point hist og her.
Det skrevet, er jeg enig i, at vi skal løfte vores offensiv markant. Jeg vil dog antage, at man har styr på det. Jeg vil antage, at man ikke mener, at lynhurtige angribere er nødvendige for at forløse offensiven, og man samtidig ikke har hentet nogen. Jeg vil antage, at man møder op med en anden gameplan end at X spillere skal strække banen for at skabe plads til Mortensen. Jeg vil antage, at man med dygtige boldspillere som Duelund, Andersson, Kahl, Yakob og MEM på den sidste 1/3 vil forsøge noget med hurtige kombinationer. Og så gætter jeg på, at Haugen kommer til at spille en mere betydende rolle i foråret. Men det er selvfølgelig alt sammn antagelser.
Til gengæld mener jeg, at 5/8 point er et bjerg for Aab. Alle eksperter, jeg har hørt, har peget på, at Aab skal levere en Randers præstation for at lykkes. I deres opstart har de:
Spillet 2-2 med Fredericia
Spillet 2-2 med Horsens
Tabt 2-1 til Viborg
Tabt 2-1 til Sirius
Spillet 2-2 mod Vendsyssel
Det lugter altså ikke af et hold, der bare lige sætter en stime sammen fra start. Heller ikke, hvis de skulle slå os i den første kamp.
Det kan jeg godt forstå, hvis det, du bider mærke i, i mit indlæg, er mine forhåbninger om en god fysik, baseret på Tinagers udtalelser. De er jo blot et lille punktum. Alle de øvrige observationer er langt vigtigere.
Jeg syntes, der er en tendens til at gøre os ringere, end vi er. Vi er ret beset er hold, som spiller mange tætte kampe, og som i efteråret har tabt mange point på dommer marginaler. Vi er ikke langt fra at hente flere point, og jeg har svært ved at se os falde sammen. Uanset, hvor god en stime, Aab sætter sammen, så vil jeg vurdere, at vi stadig kommer til at hente point hist og her.
Det skrevet, er jeg enig i, at vi skal løfte vores offensiv markant. Jeg vil dog antage, at man har styr på det. Jeg vil antage, at man ikke mener, at lynhurtige angribere er nødvendige for at forløse offensiven, og man samtidig ikke har hentet nogen. Jeg vil antage, at man møder op med en anden gameplan end at X spillere skal strække banen for at skabe plads til Mortensen. Jeg vil antage, at man med dygtige boldspillere som Duelund, Andersson, Kahl, Yakob og MEM på den sidste 1/3 vil forsøge noget med hurtige kombinationer. Og så gætter jeg på, at Haugen kommer til at spille en mere betydende rolle i foråret. Men det er selvfølgelig alt sammn antagelser.
Til gengæld mener jeg, at 5/8 point er et bjerg for Aab. Alle eksperter, jeg har hørt, har peget på, at Aab skal levere en Randers præstation for at lykkes. I deres opstart har de:
Spillet 2-2 med Fredericia
Spillet 2-2 med Horsens
Tabt 2-1 til Viborg
Tabt 2-1 til Sirius
Spillet 2-2 mod Vendsyssel
Det lugter altså ikke af et hold, der bare lige sætter en stime sammen fra start. Heller ikke, hvis de skulle slå os i den første kamp.