Overraskende startopstilling med Haugen og TK i den "klassiske" 3-5-2.
Jeg kan dog godt se ideen med tanke på vejrforholdene. I øvrigt skidt med Peter Bjurs sygemelding. Gift Links var i forvejen svageste led med skaden til Erik Kahl og uden alternativer på bænken er gode råd dyre, hvis ikke Links rammer en nogenlunde dag.
Jeg synes, at det er trist, at vi skal starte foråret med en øjebæ, men det ændrer ikke på, at uafgjort vil være fornuftigt for os. Der kommer flere chancer for at finde sejre i de kommende kampe og status quo til AaB og nedrykningsstregen helt fint.
Jeg kan dog godt se ideen med tanke på vejrforholdene. I øvrigt skidt med Peter Bjurs sygemelding. Gift Links var i forvejen svageste led med skaden til Erik Kahl og uden alternativer på bænken er gode råd dyre, hvis ikke Links rammer en nogenlunde dag.
Jeg synes, at det er trist, at vi skal starte foråret med en øjebæ, men det ændrer ikke på, at uafgjort vil være fornuftigt for os. Der kommer flere chancer for at finde sejre i de kommende kampe og status quo til AaB og nedrykningsstregen helt fint.
https://www.youtube.com/watch?v=Q5dWqGXqOkk