Snak

Mere indhold efter annoncen
Overraskende startopstilling med Haugen og TK i den "klassiske" 3-5-2.

Jeg kan dog godt se ideen med tanke på vejrforholdene. I øvrigt skidt med Peter Bjurs sygemelding. Gift Links var i forvejen svageste led med skaden til Erik Kahl og uden alternativer på bænken er gode råd dyre, hvis ikke Links rammer en nogenlunde dag.

Jeg synes, at det er trist, at vi skal starte foråret med en øjebæ, men det ændrer ikke på, at uafgjort vil være fornuftigt for os. Der kommer flere chancer for at finde sejre i de kommende kampe og status quo til AaB og nedrykningsstregen helt fint.
https://www.youtube.com/watch?v=Q5dWqGXqOkk
Spændende forår vi går i møde. Det kan blive både fugl og fisk.

Mon ikke det bliver en værre lortekamp med alt for meget vind, skader og dårligt fodbold.

Jeg husker at anden kamp i Aalborg med ekstremt vind hvor vi vandt, blandt andet på mål af Martin Jørgensen med et kanon frispark. Det kunne da være fint med en gentagelse.
Umiddelbart starter vi i modvind.

Så blive første halvleg sandsynligvis den sværeste.
https://www.youtube.com/watch?v=Q5dWqGXqOkk
Jep kom så for helvede!
Manchester United siden 92, GF siden 96. 50+1 er vejen frem.
Når vi/Jesper Hansen starter med at sparke første målspark højt op i vinden, så fremstår vi temmelig uforberedte. Det virker jo helt blæst, så at sige.
Black and White Army! "The Entertainers" er tilbage.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Fuldstændig latterlige forhold. Vi kan lige så godt slå plat og krone om sejren.
Manchester United siden 92, GF siden 96. 50+1 er vejen frem.
Suk.. Han scorede ikke engang. self tydelig offside
Haugen ligner en typisk Tippeligaspiller. Bare ikke god nok til Superligaen.
Manchester United siden 92, GF siden 96. 50+1 er vejen frem.
Links...suk
Manchester United siden 92, GF siden 96. 50+1 er vejen frem.
Er Jesper Hansen dum eller hva? 3 gange på 18 minutter. Det hjælper os ikke ligefrem.
Black and White Army! "The Entertainers" er tilbage.
Annonce