Godkendt 1. halvleg - vi overlevede modvinden. AaB er ikke imponerende, godt at se.
Jeg tager mig til hovedet over mange aktioner af vores spillere, desværre. Det bekymrer mig altid, når man ser spillere gøre uforståelige ting, og det har man oplevet tit som AGF-fan over længere tid. Men feks da vi var gode under David, der gjorde man det ikke. Og det vidner jo om at spillet og spillerne var afstemte med spilkonceptet og deres rolle. Og at de var fokuserede.
Black and White Army!
"The Entertainers" er tilbage.