Nu har Horsens vendt bøtten i Brøndby, selvom de har været spillet ud på røv og albuer.
En pointdeling i Brøndby og VFF-sejr i morgen og så har det været en perfekt runde resultatmæssigt.
Generelt er det dog ekstremt tæt og ligesom AaB-kampen var en "6-point´er" vil de resterende fire grundspilskampe være det samme med henblik på Top 6. Hvis Horsens vinder, skal vi møde fire hold, der i skrivende stund har samme pointantal eller ét enkelt færre.
En pointdeling i Brøndby og VFF-sejr i morgen og så har det været en perfekt runde resultatmæssigt.
Generelt er det dog ekstremt tæt og ligesom AaB-kampen var en "6-point´er" vil de resterende fire grundspilskampe være det samme med henblik på Top 6. Hvis Horsens vinder, skal vi møde fire hold, der i skrivende stund har samme pointantal eller ét enkelt færre.
https://www.youtube.com/watch?v=Q5dWqGXqOkk