Jeg er MEGET bekymret ovenpå i går. Det ligner en direkte duel med Rendos om top 6, og hvornår er vi sidst kommet godt ud af den duel.
Vores angreb er en omvandrende katastrofe, vi har INGEN fart og kun Haugens dybdeløb, der som oftest udmønter sig i en offside kendelse. Vi spiller uden kanter og derfor er det ligegyldige Links, en ung Kahl, en løber (Beijmo) og en Møllen der er startet 2023 tæt på katastrofalt, der skal skabe dynamik, tilsat en MEM der ikke for alvor er trådt i karakter og evigt skadede Anderson, en ny Duelund og Yakob der skal skabe kreativitet i små områder.
Top 6 afhænger af at kunne spille til 0 og score på få chancer (dødbolde) og håbe det er nok.
"I can't say anything," admitted Henry. "They are right." That old Ferguson team-talk - "Lads, it's Tottenham" - now needs an update. Lads, it's Arsenal. Keep putting pressure on and keep asking questions and eventually the capitulation will come"