Kampen mod Randers lugter da langt væk af en uafgjort. Både vi og Randers vil stå med 30 point inden sidste runde, hvilket højst sandsynligt vil være nok, eftersom Silkeborg og Brøndby også møder hinanden i samme runde. Derudover møder Silkeborg og Midtjylland hinanden i sidste runde, så af de tre hold bag både os og Randers kan jeg ikke se, at det er super realistisk, at de skulle hente os eller Randers, da mindst et af dem ikke kan få seks point ud af de sidste to.
Jeg tror på en låst, nervøs og formentlig røvsyg kamp, hvor begge hold hellere vil undgå at tabe end gå efter at vinde.
Jeg tror på en låst, nervøs og formentlig røvsyg kamp, hvor begge hold hellere vil undgå at tabe end gå efter at vinde.