Jeg er i den helt modsatte grøft. Jeg synes TK er ret undervurderet. Havde han ikke stået i skyggen af Bisseck tror jeg han havde fået mere ros.
Snak
Denne tråd er låst. Det er derfor ikke muligt at kommentere.
tors 9. mar 2023
TK er ligeledes et stort talent omend ikke i samme grad som Bisseck, men det er ingen herhjemme. TK vil sagtens kunne gøre sig i en horribel liga som den skotske, og især i en af de to klubber, som altid dominerer de andre hold. Der vil naturligvis være noget tilpasning og han vil nok ikke træde ind som førstevalg, men efter en sæson tror jeg godt han vil kunne være tæt på fast mand. Spørgsmålet er om Rangers har pengene til sådan et køb? Hvis vi sælger Bisseck for en stor sum, så er agf nok ikke sådan lige at overtale.
NP er Suppens bedste 6'er!
fre 10. mar 2023
Tak for tilbagemeldingerne. De er bragt videre.
Lets face it, comedy is a dead art form.
Tragedy, now that is funny...
lør 11. mar 2023
OBs sejr over AaB giver dem alt mulig grund til at tage kampen mod os seriøst. Får vi ikke point mod Randers, kan de endda overhale os. Selvom top6 stadigvæk ser svært ud for dem, selv med en sejr over os, så bliver det ikke motivationen de kommer til at mangle i hvert fald.
lør 11. mar 2023
Man kan vende den om; Hvis vi slår Randers så ser OB-kampen komfortabel ud.
TK ser jeg et stort lys i. At sammenligne ham med Bisseck er ikke fair. Han skal nok blive rigtig rigtig god for De Hvii´
TK ser jeg et stort lys i. At sammenligne ham med Bisseck er ikke fair. Han skal nok blive rigtig rigtig god for De Hvii´
Manchester United siden 92, GF siden 96. 50+1 er vejen frem.
lør 11. mar 2023
Ja, slår vi Randers FC er vi videre. De henter ikke 8 mål på os på én runde. OB´s sejr over AaB er ikke noget stort problem. Hvis OB skulle ende over AGF, så har "vi" max spillet uafgjort mod RFC og tabt til OB og er endt på 30 point. I så fald er Randers højst sandsynligt også gået forbi (ved at få point mod AaB) og FCM går forbi, hvis de slår Lyngby og ikke taber stort mod Silkeborg, det kan næsten heller ikke undgås at mindst et af holdene Silkeborg og Brøndby ender over 30 point.
Redigeretsøn 12. mar 2023
Fantastisk med den sejr til Lyngby over FCM
Status inden Randerskampen:
Vinder AGF over enten Randers FC eller OB er vi i top 6
Får AGF to uafgjorte er vi i top 6 med mindre: Silkeborg IF slår FCM med 5+ og Randers FC slår AAB og Brøndby IF slår FCN
Får AGF uafgjort mod Randers FC, men taber til OB er vi kun i top 6, hvis Brøndby IF taber til FCN og Randers FC taber til AaB eller
Brøndby taber til FCN og Silkeborg IF og FCM spiller uafgjort eller Randers taber til AaB og Silkeborg og FCM spiller uafgjort
Taber AGF til Randers FC og får uafgjort mod OB er vi kun i top 6, hvis Brøndby taber til FCN eller Silkeborg og FCM spiller uafgjort
Taber AGF til både Randers FC og OB skal vi spille nedrykningsspil
AGF skal fra start af gå efter den sejr mod Randers FC, der kan gøre det helt sikkert, men nærmer vi os slutningen af kampen og har et uafgjort resultat, så er det til at leve med, da vi så "bare" skal have en uafgjort mod OB på hjemmebane, og selv hvis vi skulle tabe den kamp, har vi en chance for top 6.
Status inden Randerskampen:
Vinder AGF over enten Randers FC eller OB er vi i top 6
Får AGF to uafgjorte er vi i top 6 med mindre: Silkeborg IF slår FCM med 5+ og Randers FC slår AAB og Brøndby IF slår FCN
Får AGF uafgjort mod Randers FC, men taber til OB er vi kun i top 6, hvis Brøndby IF taber til FCN og Randers FC taber til AaB eller
Brøndby taber til FCN og Silkeborg IF og FCM spiller uafgjort eller Randers taber til AaB og Silkeborg og FCM spiller uafgjort
Taber AGF til Randers FC og får uafgjort mod OB er vi kun i top 6, hvis Brøndby taber til FCN eller Silkeborg og FCM spiller uafgjort
Taber AGF til både Randers FC og OB skal vi spille nedrykningsspil
AGF skal fra start af gå efter den sejr mod Randers FC, der kan gøre det helt sikkert, men nærmer vi os slutningen af kampen og har et uafgjort resultat, så er det til at leve med, da vi så "bare" skal have en uafgjort mod OB på hjemmebane, og selv hvis vi skulle tabe den kamp, har vi en chance for top 6.