Det ville være lækkert at gå efter sejren i dag med et stort pres fra start. Jeg forventer dog, at vi har så stor en stor respekt for Randers, uanset deres nuværende forfatning, og samtidig er for bange for at tabe, at vores udgangspunkt bliver defensivt og at vi reelt spiller for uafgjort.
Af samme grund forventer jeg også, at MEM starter, hvilket formentlig bliver på bekostning af Yakob, der ellers sidst spillede sin nok bedste kamp i den hvide trøje. TK er nok heller ikke klar, så mit gæt på en startopstilling må være:
---------------------------- Jesper Hansen ------------------------
Beijmo ---- Mølgaard -- Tingager -- Bisseck ----- Links
---------------------------- NP -------- MEM -----------------------
---------------------------------- MA----------------------------------
-------------------------- Duen ----- PM ---------------------------
Af samme grund forventer jeg også, at MEM starter, hvilket formentlig bliver på bekostning af Yakob, der ellers sidst spillede sin nok bedste kamp i den hvide trøje. TK er nok heller ikke klar, så mit gæt på en startopstilling må være:
---------------------------- Jesper Hansen ------------------------
Beijmo ---- Mølgaard -- Tingager -- Bisseck ----- Links
---------------------------- NP -------- MEM -----------------------
---------------------------------- MA----------------------------------
-------------------------- Duen ----- PM ---------------------------