HELT enig angående Yakob og MEM, omend MEM kom ind og lavede en lækker dribling. Måske det kan presse MEM til at højne sit niveau, at Yakob byder sig til?
Lækkert med top 6 i går, men jeg kigger oftest på udviklingen af holdet fremfor resultatet. Og det er faktisk det mest opløftende, der var positive takter i spillet i går! Jeg er ikke så meget i tvivl om, at årsagen skal findes i netop Yakob og ikke mindst Duelund. De giver os noget flow og kreativitet i spillet, og den dynamik vi ofte har manglet. Særligt efter vi kom foran faktisk, det var tydeligt at holdet fik selvtillid og vi dominerede jo faktisk kampen indtil de sidste 5-10 min. KEP var også inde på det i nedtakten. AGF er tilbage, proklamerede han, men henvisning til at vi ikke længere var kedelige at se på, men faktisk kom med noget initiativ og offensiv optimisme.
Det var sgu fedt endelig at se noget godt fodbold fra holdet igen, og man kan vel godt forestille sig at holdet i top 6 kan spille mere løssluppent og frigjort, og at vi dermed står med alle muligheder for virkelig at folde os ud. Så må vi bare håbe at Duelund kan holde sig fri skader. Kan han det, og finder Mikael Andersson topformen, ja så kan vores offensiv med de to samt Yakob og PM blive rigtig interessant at følge.
Lækkert med top 6 i går, men jeg kigger oftest på udviklingen af holdet fremfor resultatet. Og det er faktisk det mest opløftende, der var positive takter i spillet i går! Jeg er ikke så meget i tvivl om, at årsagen skal findes i netop Yakob og ikke mindst Duelund. De giver os noget flow og kreativitet i spillet, og den dynamik vi ofte har manglet. Særligt efter vi kom foran faktisk, det var tydeligt at holdet fik selvtillid og vi dominerede jo faktisk kampen indtil de sidste 5-10 min. KEP var også inde på det i nedtakten. AGF er tilbage, proklamerede han, men henvisning til at vi ikke længere var kedelige at se på, men faktisk kom med noget initiativ og offensiv optimisme.
Det var sgu fedt endelig at se noget godt fodbold fra holdet igen, og man kan vel godt forestille sig at holdet i top 6 kan spille mere løssluppent og frigjort, og at vi dermed står med alle muligheder for virkelig at folde os ud. Så må vi bare håbe at Duelund kan holde sig fri skader. Kan han det, og finder Mikael Andersson topformen, ja så kan vores offensiv med de to samt Yakob og PM blive rigtig interessant at følge.
Black and White Army!
"The Entertainers" er tilbage.