En kamp i total kontrol. OB ville ikke kunne score om vi så spillede endnu. Man var aldrig rigtig nervøs for om det skulle blive andet end en hjemmesejr. På spillersiden var der næsten kun lutter positive takter, selvom vi ikke skaber kæmpe chancer. Eneste spiller der -igen- faldt igennem var Haugen. Han er bare ikke Supeligaspiller. Mon ikke det ender med en lejeaftale tilbage til Norge til sommer. Der er næppe nogen der gider købe ham for et beløb hvor det giver mening. Så kan vi købe en anden angriber og tage Kurminowski tilbage som tredjevalg, for ham er der næppe heller nogen der ender med at købe.
NP bliver super svær at undvære. Men han var på nippet til en karantæne alligevel, så det var bare godt han kunne vente indtil vi var kvalificeret til slutspillet. Nu bliver det interessant at se om Uwe stiller op med MEM i NP´s sted. Den uninspirerede erstatning vil være Brandhof, så jeg håber selv det bliver MEM ved siden af Yakob.
I forhold til slutspillet, så skal vi naturligvis gå efter de bronzemedaljer. De er "up for grabs". Hvis vi kan starte med en hjemmekamp mod Viborg, så bliver det rigtig interessant. Men med NP ud, så behøver vi ihvertfald ikke starte med en kamp mod FCK og jeg vil også gerne undgå BIF i første kamp. Ja tak til Viborg eller Randers i første kamp og egentlig også FCN.
NP bliver super svær at undvære. Men han var på nippet til en karantæne alligevel, så det var bare godt han kunne vente indtil vi var kvalificeret til slutspillet. Nu bliver det interessant at se om Uwe stiller op med MEM i NP´s sted. Den uninspirerede erstatning vil være Brandhof, så jeg håber selv det bliver MEM ved siden af Yakob.
I forhold til slutspillet, så skal vi naturligvis gå efter de bronzemedaljer. De er "up for grabs". Hvis vi kan starte med en hjemmekamp mod Viborg, så bliver det rigtig interessant. Men med NP ud, så behøver vi ihvertfald ikke starte med en kamp mod FCK og jeg vil også gerne undgå BIF i første kamp. Ja tak til Viborg eller Randers i første kamp og egentlig også FCN.
NP er Suppens bedste 6'er!