Har I hørt Troels Bechs samtale med Uwe i Mediano?
En times podcast om Uwe som menneske og træner. Han fremstår virkelig som en god fyr. I podcasten siger Uwe blandt andet, at vi primært spiller med tre nede bagi, fordi vi har (havde med Hausner) tre så unge og talentfulde midtstoppere, at det ikke ville give mening kun at bruge én af dem (hvis vi spillede med to centralt forstås). Det er jo sådan set temmelig pragmatisk, og det kan jeg godt li´.
Samtidig åbner det så op for, at vi går over til en anden formation, når Bisseck ryger til sommer. Men vil det fungere, hvis truppen er bygget op omkring wingbacks? Kahl er vel bedst som wingback, mens Mølgaard fungerer bedre i den mere defensive rolle som ren back. Men man kunne vel snildt forestille sig, at Tingager og TK bliver centralaksen, og hvordan det så kommer til at se ud offensivt er spændende. Går vi over til decidere kantspillere, og hvordan vil midtbanekonstellationen se ud? Spændende at han åbner op for muligheden for en anden formation.
Bissecks klausul skulle ifølge Tipsbladet være på 37,5-40 millioner kroner og først være gældende fra sommer. Det er jo altså temmelig ærgerligt, at det ikke bliver til den kæmpetransfer, som vi vel nok havde forventet. Men hvem havde samtidig set, at en tæt på fodboldinvalid fodboldspiller ville udvikle sig til at blive Superligaens bedste midtstopper? Lad os glæde os over succesen og se frem til at kunne forstærke holdet på anden vis. Måske pengene skal investeres i offensiven?
En times podcast om Uwe som menneske og træner. Han fremstår virkelig som en god fyr. I podcasten siger Uwe blandt andet, at vi primært spiller med tre nede bagi, fordi vi har (havde med Hausner) tre så unge og talentfulde midtstoppere, at det ikke ville give mening kun at bruge én af dem (hvis vi spillede med to centralt forstås). Det er jo sådan set temmelig pragmatisk, og det kan jeg godt li´.
Samtidig åbner det så op for, at vi går over til en anden formation, når Bisseck ryger til sommer. Men vil det fungere, hvis truppen er bygget op omkring wingbacks? Kahl er vel bedst som wingback, mens Mølgaard fungerer bedre i den mere defensive rolle som ren back. Men man kunne vel snildt forestille sig, at Tingager og TK bliver centralaksen, og hvordan det så kommer til at se ud offensivt er spændende. Går vi over til decidere kantspillere, og hvordan vil midtbanekonstellationen se ud? Spændende at han åbner op for muligheden for en anden formation.
Bissecks klausul skulle ifølge Tipsbladet være på 37,5-40 millioner kroner og først være gældende fra sommer. Det er jo altså temmelig ærgerligt, at det ikke bliver til den kæmpetransfer, som vi vel nok havde forventet. Men hvem havde samtidig set, at en tæt på fodboldinvalid fodboldspiller ville udvikle sig til at blive Superligaens bedste midtstopper? Lad os glæde os over succesen og se frem til at kunne forstærke holdet på anden vis. Måske pengene skal investeres i offensiven?