Lækker lækker påske sejr. Det var hverken særligt kønt eller fortjent, men fuck en vigtig sejr, for mulighederne i resten af foråret.
Jæver spillede noget af en Jekyll and Hide kamp. Han holdt målet rent og havde flere fine redninger, men også 4 situationer hvor han lignede en usikker ung keeper.
Beijmo spillede en blandet kamp. Han har sine momenter og skal have ros for energi og påpasselighed, men han er noget mere en løber/rugby type, end en boldspiller og han slår heller ikke ret gode indlæg, bortset fra det fine flade til Bjur.
Links startede igen fint, men fadede for hurtigt og udskiftningen var på sin plads. Man kan ikke klandre indstilling og attitude, men der er nogle klare mangler i fodboldforstand. Lige pt. er han dog den bedste løsning på VWB
Møllen var god men havde dog et par alvorlige udfald med alt for chancebetonede dribleture på egen halvdel som også kunne/burde have resulteret i Vibååår føring.
Tingager var tilbage på hans tårnhøje niveau. Dejligt pågående/aggressiv i duellerne og rolig på bolden. Havde desuden flere brugbare lange afleveringer.
Bisseck har bare et tårnhøjt bundniveau og spiller igen en stærk kamp. Han har en enkelt situation hvor han er for passiv, lader bolden dumpe ned og må lave frispark, men ellers bare en kæmpe stjerne for os.
Yakob er min kampens spiller, og ikke primært pga. den afgørende scoring, men fordi han IGEN er vores dynamik både offensivt og defensivt det meste af tiden og udskiftningen af ham virkede mærkværdig.
MEM kæmper med det. Han er fremragende på bolden, men alt alt for tung og deltager derfor alt for lidt i spillet og er er ofte for sent i pres. Han får nærmest ikke drevet eller afleveret bolden fremad, og lignede en skrækkelig William Kvist kopi med afleveringer bagud og til siden næsten hele tiden. Det er stærkt bekymrende.
Anderson får for lidt ud af det. Han er SUPER vigtig for vores spil pga. fart, teknik og drive med bolden, men han skal simpelthen score på sine chancer og generelt være mere kampafgørende og skal jo også spille Haugen i himlen.
Bjur med en skuffende halvleg, hvor han lignede en overmatchet ungdomsspiller og brænder desuden kampens største chance.
Paddy var, desværre, tilbage på sit ubrugelige niveau. Efter en halvsjappet første halvleg, steg han åbenbart ombord på et Mærsk containerskib og var blind passager i 2. halvleg. Håblæst at Røsler lavede terror udskiftning på Haugen i overtiden, når Paddy var så bleg.
Haugen med endnu en sløj kamp, og denne gang fik han trods alt en hel halvleg (næsten). Han er nærmest ubrugelig. Ingen fart, ALT for dårlig kondi (ser det ud til), ingen fysik og ingen evner til at holde i bolden og/eller at løbe den op i den rigtige ende. SÆLG SÆLG SÆLG ASAP.
Kahl med et lidt bedre indhop, på et MEGET svært tidsounkt i kampen. Der er dog stadig meget at gå på. Der er noget i vores fysiske sektor der ikke stemmer, når MEM, Kahl og Haugen ser så tunge ud, selvom vi kun spiller kamp 1 gang om ugen.
Barndhof i samme kategori som Haugen. Han kan INGENTING og er kun blevet ringere i hans tid hos os. Brug ham som backup for Beijmo indtil sommer og så skal han væk.
Duelund kom for sent på banen til bedømmelse, men HELT håbløst at lave terror udskiftning på Haugen, selvom han er elendig.
Vi har en (meget) stærk defensiv og prøver at udvikle vores spil, men generelt er det bekymrende så meget vi ofte går ned i kadence efter pausen og hvor lidt vi har at skyde med fra bænken. Det lugter af offensiv storvask til sommer, hvor Jelle, Haugen og Kurmi skal væk og Paddy højest må være et alternativ eller plan B i angrebet til næste sæson.
Derudover har vi 2 keepere med udløb, en Lund der SKAL væk, og store spørgsmål ift. Duncan, Hvidt og Brandhof + et sandsynligt salg af Bisseck der skal erstattes.
Jæver spillede noget af en Jekyll and Hide kamp. Han holdt målet rent og havde flere fine redninger, men også 4 situationer hvor han lignede en usikker ung keeper.
Beijmo spillede en blandet kamp. Han har sine momenter og skal have ros for energi og påpasselighed, men han er noget mere en løber/rugby type, end en boldspiller og han slår heller ikke ret gode indlæg, bortset fra det fine flade til Bjur.
Links startede igen fint, men fadede for hurtigt og udskiftningen var på sin plads. Man kan ikke klandre indstilling og attitude, men der er nogle klare mangler i fodboldforstand. Lige pt. er han dog den bedste løsning på VWB
Møllen var god men havde dog et par alvorlige udfald med alt for chancebetonede dribleture på egen halvdel som også kunne/burde have resulteret i Vibååår føring.
Tingager var tilbage på hans tårnhøje niveau. Dejligt pågående/aggressiv i duellerne og rolig på bolden. Havde desuden flere brugbare lange afleveringer.
Bisseck har bare et tårnhøjt bundniveau og spiller igen en stærk kamp. Han har en enkelt situation hvor han er for passiv, lader bolden dumpe ned og må lave frispark, men ellers bare en kæmpe stjerne for os.
Yakob er min kampens spiller, og ikke primært pga. den afgørende scoring, men fordi han IGEN er vores dynamik både offensivt og defensivt det meste af tiden og udskiftningen af ham virkede mærkværdig.
MEM kæmper med det. Han er fremragende på bolden, men alt alt for tung og deltager derfor alt for lidt i spillet og er er ofte for sent i pres. Han får nærmest ikke drevet eller afleveret bolden fremad, og lignede en skrækkelig William Kvist kopi med afleveringer bagud og til siden næsten hele tiden. Det er stærkt bekymrende.
Anderson får for lidt ud af det. Han er SUPER vigtig for vores spil pga. fart, teknik og drive med bolden, men han skal simpelthen score på sine chancer og generelt være mere kampafgørende og skal jo også spille Haugen i himlen.
Bjur med en skuffende halvleg, hvor han lignede en overmatchet ungdomsspiller og brænder desuden kampens største chance.
Paddy var, desværre, tilbage på sit ubrugelige niveau. Efter en halvsjappet første halvleg, steg han åbenbart ombord på et Mærsk containerskib og var blind passager i 2. halvleg. Håblæst at Røsler lavede terror udskiftning på Haugen i overtiden, når Paddy var så bleg.
Haugen med endnu en sløj kamp, og denne gang fik han trods alt en hel halvleg (næsten). Han er nærmest ubrugelig. Ingen fart, ALT for dårlig kondi (ser det ud til), ingen fysik og ingen evner til at holde i bolden og/eller at løbe den op i den rigtige ende. SÆLG SÆLG SÆLG ASAP.
Kahl med et lidt bedre indhop, på et MEGET svært tidsounkt i kampen. Der er dog stadig meget at gå på. Der er noget i vores fysiske sektor der ikke stemmer, når MEM, Kahl og Haugen ser så tunge ud, selvom vi kun spiller kamp 1 gang om ugen.
Barndhof i samme kategori som Haugen. Han kan INGENTING og er kun blevet ringere i hans tid hos os. Brug ham som backup for Beijmo indtil sommer og så skal han væk.
Duelund kom for sent på banen til bedømmelse, men HELT håbløst at lave terror udskiftning på Haugen, selvom han er elendig.
Vi har en (meget) stærk defensiv og prøver at udvikle vores spil, men generelt er det bekymrende så meget vi ofte går ned i kadence efter pausen og hvor lidt vi har at skyde med fra bænken. Det lugter af offensiv storvask til sommer, hvor Jelle, Haugen og Kurmi skal væk og Paddy højest må være et alternativ eller plan B i angrebet til næste sæson.
Derudover har vi 2 keepere med udløb, en Lund der SKAL væk, og store spørgsmål ift. Duncan, Hvidt og Brandhof + et sandsynligt salg af Bisseck der skal erstattes.
"I can't say anything," admitted Henry. "They are right." That old Ferguson team-talk - "Lads, it's Tottenham" - now needs an update. Lads, it's Arsenal. Keep putting pressure on and keep asking questions and eventually the capitulation will come"