Mon ikke I tager point mod FC Nordsjælland?
FC Nordsjælland stillede med A-kæden og så godt nok trætte ud. De kom til 1 chance i åbent spil, men fik 2 mål efter hjørnespark i gårsdagens kamp.
Det er jo noget I godt kan dæmme op for. Så er Ernest Nuamah ude med karantæne, så kæmpe fordel for jer.
Angående AGF - FCK i Søndags. Så viste AGF de har Suppens bedste defensiv, specielt Mølgaard spillede på international klasse i kampen. Så I må meget gerne fortsætte og give FCK en hjælpende hånd 😁
Er aftalen ikke at I tager FC Nordsjælland og så tager vi FC Nordsjælland ugen efter. Så møder I sgu faktisk FCN igen. Så henter I lige 9 point på dem på 3 kampe.
FC Nordsjælland stillede med A-kæden og så godt nok trætte ud. De kom til 1 chance i åbent spil, men fik 2 mål efter hjørnespark i gårsdagens kamp.
Det er jo noget I godt kan dæmme op for. Så er Ernest Nuamah ude med karantæne, så kæmpe fordel for jer.
Angående AGF - FCK i Søndags. Så viste AGF de har Suppens bedste defensiv, specielt Mølgaard spillede på international klasse i kampen. Så I må meget gerne fortsætte og give FCK en hjælpende hånd 😁
Er aftalen ikke at I tager FC Nordsjælland og så tager vi FC Nordsjælland ugen efter. Så møder I sgu faktisk FCN igen. Så henter I lige 9 point på dem på 3 kampe.
Success is temporary loyalty is forever
PS: Tag en tur i skoven 🌲 med Bo Henriksen når du er gnaven.