Snak

Mere indhold efter annoncen
Intet mindre end svinsk. Men må indrømme, på trods af det er en kæmpe svinestreg, er det er ikke altid de her giver direkte rødt.
Skift Saka ud asap, vi skal ikke tage nogle chancer. Uden ham har vi ingen chance for at gå videre mod PSG. Af samme grund, ud med Rice i pausen.
Ville være fint at vinde den her stort, når noget af publikum ligefrem vælger at buhe af Saka nu


Han tackler jo på støttebenet så den skal næsten automatisk give rødt
Shit, tæt på. Merino ligger nogle gode afleveringer.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Enig Colche - men de har haft en tendens til at tillade lidt af hvert. Men forfriskende at den dømmes.
hørt
Er det kun mig, der ikke ser den som decideret svinsk? Jeg synes David træder forkert ned og rammer Saka uheldigt. Han skal dog have rødt kort.
Kenny Dalglish had scouted the young star at Bordeaux, and requested the chairman Jack Walker to begin discussions with the player’s club. He refused, and famously said, “Why do you want to sign Zinedine Zidane when we have Tim Sherwood?”
han prikker jo ikke, men tramper/stempler
Svinsk eller ej, så risikerer han at skade Saka. Benet kunne have været brækket hvis vinklen var bare en smule mere forkert.
Annonce