Snak

Mere indhold efter annoncen
Sakas fod er blevet upræcis af den tackling, tror jeg.
Saka har haft et par stykker efterhånden.
Svinsk eller ej, så risikerer han at skade Saka. Benet kunne have været brækket hvis vinklen var bare en smule mere forker
Netop også derfor den skal give rødt. Jeg vil dog mere kalde det et uheld end en decideret svinsk handling.
Kenny Dalglish had scouted the young star at Bordeaux, and requested the chairman Jack Walker to begin discussions with the player’s club. He refused, and famously said, “Why do you want to sign Zinedine Zidane when we have Tim Sherwood?”
Hvis det ikke er svinsk at tackle direkte på achillessenen med dupperne, uden at bolden er i nærheden, på et støtteben, så er der jo ikke mange tacklinger der er svinske...

* Det er jo ikke et uheld. Og han går ikke efter bolden.

Se på anklen i slow. De skal ikke meget mere til før han ender med 6 måneder på skade listen...
Kan ikke helt gennemskue om Ipswich fansenes buhen af Saka er god engelsk banter eller hamrende usympatisk.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Uha, MLS på 8´eren? Spændende
Er det ikke Zinchenko der er rykket op på midten?
Arh, var lidt for hurtigt. Så udskiftningen med Merino som 1 til 1.
Nu må Rice da gerne hviles.
Partey får sig en hel dags pause ligner det. Synes også Saliba skulle få sig en puster
Annonce