Snak

Mere indhold efter annoncen
Måske han bliver sparet mod Palace?
Saliba? Tvivler på det med en hel uges optakt til PSG. Arteta plejer gerne at ville have minimum en enkelt konstant i hver kæde.
Debut til Butler?
Fræk Oyedeji kasse i 90+1.
yesssss
God søndag folkens

beklager, hvis min tone var fucked up før, gunner 123
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Det er fint. Jeg tænder hurtigt af nogle gange. God søndag.
cool!

Måske har Merino blot haft brug for tid til at lære medspillere og Arteta at kende. Dagens kamp var i hvert fald et godt eksempel på, hvad han kan bidrage med som 8’er.

Nu brænder Saka godt nok chancerne i dag, men det er altså fedt at se, hvor god han er blevet til at finde de farlige positioner i og omkring feltet uden bold. Her har han udviklet sig ufattelig meget. Jeg tror vi vil se ham eksplodere som målscorer næste år, hvis vi formår at give ham friheden til at søge mere rundt på sidste tredjedel, som vi så i dag.

Også en fornøjelse at se, hvor meget selvtillid Kiwior spiller med nu. Han folder sig ud og viser virkelig, hvor begavet en boldspiller han også er.
Håber virkelig man formår at beholde Kiwior. Bedre backup fås vel ikke.
Håber virkelig man formår at beholde Kiwior. Bedre backup fås vel ikke.


Det er lidt komisk. Vi skal vel ikke andet end 1 måned tilbage, før størstedelen herinde havde skippet ham til sommer.

Han har tidligere set usikker ud, men han er bestemt kommet efter det. Det har set lovende ud, de seneste uger.
Annonce