Skulle man hente en fra superligaen virker Yirenkyi som et noget større talent, men der er bedre ligaer at hente fra.
Jeg fik set lidt af Nordsjælland mod Midtjylland den anden dag. Voldsom fysik og motor hos ham Yirenkyi, ja. Han er lavet til at spille fodbold på topplan.
Sterling i starteren tager sgu lige toppen af glæden ved at se kamp. Oveni rygter om forlængelse med Partey. Øv.