Snak

Mere indhold efter annoncen
Skulle man hente en fra superligaen virker Yirenkyi som et noget større talent, men der er bedre ligaer at hente fra.


Jeg fik set lidt af Nordsjælland mod Midtjylland den anden dag. Voldsom fysik og motor hos ham Yirenkyi, ja. Han er lavet til at spille fodbold på topplan.

Sterling i starteren tager sgu lige toppen af glæden ved at se kamp. Oveni rygter om forlængelse med Partey. Øv.
Håber Arteta har taget hul på nogle mind games, som kan han forstår, for det er godt nok nogle sjove dispositioner. Nuvel, 3 point og dampen holdes oppe forud for semifinalen. COYG
moderator
Hold da kæft, Kiwior! Det var noget af et hovedstød!
https://kortlink.dk/sudv
Hvor fedt at Kiwi knolder den ind
Han vokser og vokser, den mand. Flot mål!
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Det kan jo faktisk være at Nwa skal spille 8´er eller 10´er mod PSG - kæft det ville være fedt.

Partey er jo ude med karantæne, og selvom PSGs midtbane er stærk, så er den jo relativt letbenet.
moderator
Det kan jeg slet ikke forestille mig. Arteta har ikke virket specielt hooked på at spille med to offensive 8´ere, og at spille Nwaneri som 8´er.

Det bliver ret sikkert Trossard på toppen og Merino på 8´eren.
https://kortlink.dk/sudv
Så må jeg hellere lige overtage den kamp, Arteta fortjener også en pause
Nej, jeg ved heller ikke hvor sandsynligt det er, men det kunne da forklare nogle af valgene her på det sidste.

Men det ville være spændende at udfordre PSG på den kreative tremands midtbane de har.
moderator
Haha. Ja, tag lige en tørn.
https://kortlink.dk/sudv
Annonce