Snak

Mere indhold efter annoncen
Måske Arteta regner med at give tid til Saka og Nwaneri i stedet for Øde og Sterling senere i kampen…

Men jeg havde også lidt håbet på at se Nwaneri i dag. Sterling tilbyder ingenting
moderator
For helvede, mand. Det var irriterende godt lavet.
https://kortlink.dk/sudv
Kæft et mål…
Synes ikke det er første gang i denne sæson vi har lukket et hjørnemål ind på at have samtlige spillere i det lille felt ved hjørnespark. Forstår ikke at ikke man sætter bare en enkelt spiller op til kanten af feltet.
Eze er bare for god til chrylle p


Mere indhold efter annoncen
Annonce
Hvorfor bliver vi udspillet af Palace.
Ser godt nok også lidt sløjt ud idag. Har virkelig svært ved og spille os igennem deres dine pres.
Synes I ikke det var mærkeligt at Arteta ikke gav Nwaneri muligheden for lige at snuse til bernabeu, og lige få det niveau under kappen?

Jeg synes han skylder knægten at få lov på den helt store scene, specielt fordi det jo må ændre sådan et talent. Det må jo være sindsygt at komme ind i sådan en kamp.

Det er jo en del af hvor meget Skelly blomstrer at han ikke længere er bange for noget somhelst.
Sterling har godt nok været ringe. Ind med Nwaneri og Saka ved halvleg. Flot blokering af Kiwior. Vores bedste i dag so far.
Det er evigt frustrerende hvordan man kan nedlægge hold som R. Madrid men altid skal spille lige op med midterhold i PrL. Uafgjorte har vel ret beset kostet sæsonen, og mange af dem er kommet mod hold der lå mellem 16 og 7.
Annonce