Måske Arteta regner med at give tid til Saka og Nwaneri i stedet for Øde og Sterling senere i kampen…
Men jeg havde også lidt håbet på at se Nwaneri i dag. Sterling tilbyder ingenting
Men jeg havde også lidt håbet på at se Nwaneri i dag. Sterling tilbyder ingenting