Snak

Mere indhold efter annoncen
moderator
Vi spiller dem heller ikke super klogt. De forsvarer med fem bagest, men vi insisterer på inverterede backs og kanter, der står meget bredt. Martinelli og Sterling er nødt til tage flere løb i de mere centrale rum.
https://kortlink.dk/sudv
moderator
For satan, den cheeky teknik fejler stadig ikke noget. også glimrende initiativ af Timber.
https://kortlink.dk/sudv
Awoooooo
Jeg synes også det er tydeligt at de ikke stoler på Sterling… de spilller ham nærmest aldrig bolden, specielt Timber
god teknik af fætter pomfrit
Mere indhold efter annoncen
Annonce
moderator
Ærgerligt. Tæt på at være virkeligt godt nået af Timber.
https://kortlink.dk/sudv
Ærgerligt den er ude - fantastisk slået ind over ellers.
moderator
Ej, hold nu kæft. Dum fejl, og endnu et tossemål.
https://kortlink.dk/sudv
Det er for dumt.
Der skal da godt nok steppes op om 6 dage .. han er en flink mand i øjeblikket ham Saliba..
Annonce