Snak

Mere indhold efter annoncen
ZZZzzzzzaliba
Sløjt af Saliba. Hvem havde troet at kiwior skulle være den bedst spillende af de to over de sidste kampe.

Håber det er et tilfælde af sløj generalprøve, for der skal et helt andet gear til mod psg
Kedelig kamp uden den store gejst, men det er nok et billede på at vi har udspillet vores rolle i Pl for denne sæson. Det er dog frustrerende at se på, at vi konstant afleverer til siden eller bagud. Ingen tør at lave de penetrerende afleveringer gennem kæderne. Spørgsmålet er om det er Arteta der holder spillerne tilbage, på grund af anal kontrol fokus, eller niveauet bare ikke er til de typer afleveringer. Ødegaard burde da kunne. Men det er selvfølgelig også svært når de foreste står så stille som de gør, der har ikke været meget bevægelse på den sidste tredjedel i dag.
Vi kan bare ikke dirke de mindre hold op.
moderator
Jeg synes da i dén grad de har prøvet at spille vertikalt, når der har været de mindste åbninger. Men problemet er nærmere, at man ikke har været gode nok til at skabe rummene i deres kompakte defensiv, så rummene har nærmest ikke været der. Men ikke også det er derfor man nu ser langt mere bevægelighed fra kanterne?

Edit: Det er nok heller ikke uvæsentligt, at vi ikke har en 9´er.
https://kortlink.dk/sudv
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Nej, det er da klokkeklart når vi ALDRIG prøver :)
Endnu en lidt tam affære hva.
Sikke en undervældende omgang. Helt verden på hovedet, at jeg pludseligt føler mig mest tryg ved Kiwiors pasningsspil over Salibas. Mærkelige nonchalant udfald fra hans side - det bliver lige arrogant nok

Et mysterium hvad Sterling dog skal på den bane. Giv dog alle andre af de unge end ham spilletid. Det er jo synd for alle parter at sætte ham ind på grønsværen. Hvad var der galt med Merino, til han ikke var med?

Krydser godt nok fingre for, at holdet er mere motiveret og i spillehumør i næste uge mod PSG!
Lille dreng ser Henry spille i TV --> Arsenal fan for livet
Uafgjorte kamp nr.13!!! den her sæson. Kun overgået af Everton med 14. Vi kommer ikke til at vinde mesterskaber, hvis vi fortsætter med at smide point på manglende kontrol/taktiske justeringer osv.
Medmindre der sker et mirakel i sæsonpausen, så vinder vi heller ikke PL næste sæson; det kræver simpelthen for store forbedringer på for kort tid. Vi skal både lære at håndtere low blocks, mid blocks og at holde føringer, og der har ingen tegn på forbedringer været.
Annonce