Ok, hvad tror I 2 så, der skal til? Hvis det bare er færre skader, hvorfor vandt vi så ikke de 2 foregående sæsoner?
Større kvalitet og bredde i offensiven, særligt i form af fart, fysik, dribleevner og farlighed på omstillingerne. Større bredde på midtbanen, så man ikke er afhængig af upålidelige spillere (Partey og Jorginho). Taktiske småjusteringer af offensiven og midtbanen. Lidt bedre held hvad angår skader og dommerkendelser.
Mirakler er noget Jesus udrettede. Hvis vi har behov for den slags, så tror jeg ikke vi kommer til at vinde mesterskabet i min levetid.