Udfase Ødegaard? What? Og så for Fernandes.?
Sorry men den vogn får i squ for jer selv.
Ødegaard lider under at vores offensiv denne sæson har været amputeret. Saka ude I en god periode, Martinelli der ikke har præsteret, vi har forsøgt 5 forskellige som spidsangriber. Det er ikke nemme arbejdsbetingelser for ham.
Hvis vi får en Sesko ind til sommer og en venstre kant med mere output, eller en skarpere Martinelli, så vil vi også se Ødegaard præstere langt bedre næste sæson. Er jeg slet ikke i tvivl om
Sorry men den vogn får i squ for jer selv.
Ødegaard lider under at vores offensiv denne sæson har været amputeret. Saka ude I en god periode, Martinelli der ikke har præsteret, vi har forsøgt 5 forskellige som spidsangriber. Det er ikke nemme arbejdsbetingelser for ham.
Hvis vi får en Sesko ind til sommer og en venstre kant med mere output, eller en skarpere Martinelli, så vil vi også se Ødegaard præstere langt bedre næste sæson. Er jeg slet ikke i tvivl om