Jeg tror Madueke kommer til at overraske rigtig positivt. Måske den største overraskelse for os i den kommende sæson.
Snak
lør 26. jul 11:14
Der går rygter om at man er ved at udleje Jesus til Flamengo som vil betale 50% af hans løn. Flamengo har mulighed for at købe.
Det lyder ret vildt.
Det lyder ret vildt.
lør 26. jul 12:52
https://www.independent.co.uk/sport/football/arsenal-crystal-palace-eberechi-eze-viktor-gyokeres-b2796279.html
Independent melder vi er sekunder fra et bud med swap deal med Reiss Nelson, er de et troværdigt medie?
Independent melder vi er sekunder fra et bud med swap deal med Reiss Nelson, er de et troværdigt medie?
Redigeretlør 26. jul 13:14
Ikke for alvor nej. De er vist ´tier 3´ (ud af 4).
EDIT: Her er et citat fra artiklen: "Although there has not yet been any formal contact between the two clubs, the suggestions are that both will be flexible, amid good relations between the two boardrooms."
Så med andre ord er der ikke for alvor noget i støbeskeen. Independent prøver vist bare at skabe overskrifter.
EDIT: Her er et citat fra artiklen: "Although there has not yet been any formal contact between the two clubs, the suggestions are that both will be flexible, amid good relations between the two boardrooms."
Så med andre ord er der ikke for alvor noget i støbeskeen. Independent prøver vist bare at skabe overskrifter.
Independent er normalt et udmærket medie, men Delaney er til den sløje side. Hvis man læser udlægningen fremstår det også virkeligt tyndbenet.
https://kortlink.dk/sudv
@Gunner
Er han ikke først klar til at spille når vi så småt nærmer os årsskiftet? Underligt hvis de vil hente ham nu.
Er han ikke først klar til at spille når vi så småt nærmer os årsskiftet? Underligt hvis de vil hente ham nu.
https://kortlink.dk/sudv
lør 26. jul 13:18
De der bytte handler...
Tror det er folk der spiller for meget Fifa. Det er ret sjældent det sker. Meget sjældent.
Tror det er folk der spiller for meget Fifa. Det er ret sjældent det sker. Meget sjældent.
lør 26. jul 13:40
Er han ikke først klar til at spille når vi så småt nærmer os årsskiftet? Underligt hvis de vil hente ham nu.
Ja, det er bizart. Ikke desto mindre er der rygter i adskillige brasilianske medier.
Jeg ved selvfølgelig ikke hvor troværdige medierne er.
Fra twitterkontoen Doc:
"🚨🚨Flamengo are preparing a loan with buy option for Gabriel Jesus. Player has given green light to return to Brazil"
https://x.com/karthikadhaigal/status/1949027239682515301
Fra de to brasilianske medier:
https://rtiesporte.com.br/flamengo-avanca-por-gabriel-jesus-e-prepara-proposta-ao-arsenal/
https://br.bolavip.com/palmeiras/gabriel-jesus-ex-palmeiras-interessa-flamengo-afirma-jornalista
lør 26. jul 14:55
Navnet i sig selv er jo en gevinst i hjemlandet. Skal ikke undervurderes. Hvis man ved han er i overskud, og det ligner han er klar før tid, er det ikke urealistisk.
Så vidt vides var det en grad2, så det vil betyde han kan være klar til kamp inden alt for længe.
Med en grad 2, kan man være tilbage efter 6 måneder så småt.
Gennemsnitlig er en korsbåndsskade uden menisk, 9 måneder. Med skaden i januar, er det ikke umuligt at han bliver handlet i dette vindue, hvis alt andet i kroppen virker efter hensigten.
Så vidt vides var det en grad2, så det vil betyde han kan være klar til kamp inden alt for længe.
Med en grad 2, kan man være tilbage efter 6 måneder så småt.
Gennemsnitlig er en korsbåndsskade uden menisk, 9 måneder. Med skaden i januar, er det ikke umuligt at han bliver handlet i dette vindue, hvis alt andet i kroppen virker efter hensigten.