Trossard ryger til Tyrkiet. Vi henter eze. Isak bliver i Fc Saudi. Alle er glade. 10/10
Snak
lør 26. jul 19:34
Det er et sindssygt vindue ift., hvad vi ellers har været vant til i min verden. Mange pladser der bliver fyldt.
https://pbs.twimg.com/media/B6qaDNWIUAAv34c?format=png&name=small
Redigeretlør 26. jul 19:39
Reiss på vej til fullham.
Gyros bliver angiveligt.com om 20 min
Så mangler vi vitterligt bare jesus/trossard/veira ud. Og en ny kant ind.
Det er vel det mest massive vindue vi har haft siden 11/12? (14/15 måske)
Gyros bliver angiveligt.com om 20 min
Så mangler vi vitterligt bare jesus/trossard/veira ud. Og en ny kant ind.
Det er vel det mest massive vindue vi har haft siden 11/12? (14/15 måske)
lør 26. jul 19:46
11/12-vinduet var et perfekt Arsenal-vindue. Der skete ikke en skid indtil helt til sidst, hvor vi købte en røvfuld spillere. Det er i hvert fald sådan, jeg husker det. Mertesacker havde en skrækkelig start i klubben, men spillede sig som bekendt op. Gervinho giver mig stadig mareridt!
Arsenal siden 06.
Jeg svarer ikke på anonyme Bold ######-brugere.
lør 26. jul 19:46
… når jeg siger “perfekt”, mener jeg et fuldbyrdet typisk Arsenal-vindue. Det gav bestemt ikke topkarakterer i min bog, det vindue.
Arsenal siden 06.
Jeg svarer ikke på anonyme Bold ######-brugere.
lør 26. jul 19:48
Nu snakker jeg mængden af indkøb, og størrelsen (i forhold til markedet ellers).
Synes vi har lavet bedre handler, bevares.
Synes vi har lavet bedre handler, bevares.
Redigeretlør 26. jul 19:52
Det er det mest aktive vindue i min tid som fan af klubben (fra cirka 07-08 og til nu).
Både i forhold til antal spillere, spillernes kvalitet og tidspunktet de hentes ind på.
Man kan godt se at ejerne, Arteta og Berta (og Edu) vil noget med klubben. Vi er et langt stykke fra Wengers fesne deadline andenrangsindkøb i midt-slutningen af 10´erne (jeg er dog med på at mange af dem skyldtes manglende økonomi).
Både i forhold til antal spillere, spillernes kvalitet og tidspunktet de hentes ind på.
Man kan godt se at ejerne, Arteta og Berta (og Edu) vil noget med klubben. Vi er et langt stykke fra Wengers fesne deadline andenrangsindkøb i midt-slutningen af 10´erne (jeg er dog med på at mange af dem skyldtes manglende økonomi).
lør 26. jul 19:52
Det var også sådan, jeg forstod det! Jeg blev bare nostalgisk og ville komme med mit syn på 11/12-vinduet. Det var ikke set som en rettelse i forhold til dit indlæg, Vingummi. Jeg er fuldstændig enig i, at det er de to mest aktive vinder, man lige husker.
Det var mere, at 11/12-vinduet er den slags vinduer, vi har oplevet før. I det lys er Berta kommet virkelig godt fra land
Det var mere, at 11/12-vinduet er den slags vinduer, vi har oplevet før. I det lys er Berta kommet virkelig godt fra land
Arsenal siden 06.
Jeg svarer ikke på anonyme Bold ######-brugere.
"Vi er et langt stykke fra Wengers fesne deadline andenrangsindkøb i mid-slutningen af 00´erne (jeg er dog med på at mange af dem skyldtes manglende økonomi)."
Det er så også en ret væsentligt del, da vi skulle tjene penge til stadion samt Highbury-projektet.
De sidste år under Wenger var dog de værste ift handler.
Det er så også en ret væsentligt del, da vi skulle tjene penge til stadion samt Highbury-projektet.
De sidste år under Wenger var dog de værste ift handler.
https://kortlink.dk/sudv